Viena iš naujovių yra „Windows 11“ aplinkai parengtas plėtinis Android™ su išankstinės peržiūros galimybe (Public Preview). Taip pat patobulinta užduočių juosta, kurioje atsirado galimybė nutildyti arba vėl aktyvuoti skambučius, galimybe lengviau ir patogiau dalintis ekrano langais bei iš esmės pertvarkyti plėtiniai: „Notepad“ ir „Media Player“.
Pristatydamas operacinės sistemos naujoves, „Windows“ padalinio vadovas Panos Panay atkreipė dėmesį, kad per pastaruosius dvejus metus žmonių gyvenimo ir darbo stilius pasikeitė itin stipriai, ir daugeliui gyventojų asmeninis kompiuteris tapo dar svarbesnis nei bet kada anksčiau, rašoma pranešime spaudai.
Naujos sąlygos, kuriomis dirbame ir gyvename, suformavo naują elgesį, dabar tapusį įpročiu, nes žmonės ir organizacijos savo veiklos prioritetus pradėjo vertinti, žvelgdami iš naujų perspektyvų. Panos Panay pastebėjimu, minėti pokyčiai simbolizuoja dar vieną naująją kompiuterių naudojimo erą.
Dabar kompiuterių rinkoje vyrauja trys ilgalaikės tendencijos: daugėja hibridinio darbo ir mokymosi, keičiasi pramogavimo būdai ir jų forma, taip pat vartotojų įpročiai, susiję su kasdienių užduočių atlikimu. Daugelis žmonių, turėjusių galimybę dirbti nuotoliniu būdu, nori tai tęsti, o šias tendencijas atsispindi ir tai, kaip žmonės naudojasi „Windows".
Pastebėta, kad tarp „Windows“ vartotojų pastaruosius dvejus metus 6 kartus padaugėjo žmonių, kurie naudojasi bendravimo ir bendradarbiavimo programomis, pavyzdžiui, „Microsoft Teams".
Pasikeitė ir tai, kaip žmonės pramogauja ir kokiais būdais ieško pramogų. Nuo pandemijos pradžios 70 proc. daugiau „Windows" vartotojų žiūrėjo „Hulu", „Netflix" ir „YouTube" turinį, o žaidimams skirtų minučių skaičius per mėnesį išaugo daugiau kaip 35 proc.
Dabar žaidžiančių vartotojų yra tiek pat, kiek ir žmonių, kurie žiūri televiziją. Vartotojai keičia savo įpročius atlikdami kasdienius darbus, o tokios užduotys, kaip maisto produktų pirkimas ar vizitai pas gydytoją, tobulėja kartu su populiarėjančiais užsakymais internetu ir virtualiais vizitais.
Palyginti su ikipandeminiu laikotarpiu, tarp „Windows“ vartotojų dukart išaugo žmonių skaičius, kurie apsiperka naudodamiesi kompiuteriu, ir jie tokiems apsipirkimams praleidžia 40 proc. daugiau laiko.