„Microsoft“ už 26,2 mlrd. dolerių perka „LinkedIn“

„Microsoft“ paskelbė, kad už 26,2 mlrd. dolerių perka „LinkedIn“. Bendrovė planuoja šį į karjerą nukreiptą socialinį tinklą integruoti į daugelį jos paslaugų platformų, įskaitant „Office“, „Skype“ ir „Cortana“, rašo engadget.com.
„LinkedIn“
„LinkedIn“ / „Scanpix“ nuotr.

„Micrososft“ atstovai teigia, kad sieks išlaikyti „LinkedIn“ nepriklausomybę ir nekeis dabartinio socialinio tinklo vadovo Jeffo Weinero.

„LinkedIn“ kolektyvas sukūrė fantastišką verslą, kurio tikslas yra sujungti pasaulio profesionalus, – pranešime spaudai cituojamas „Microsoft“ vadovas Satya Nadella. – Kartu mes galėsime pagreitinti „LinkedIn“, taip pat „Microsoft Office 365“ ir „Microsoft Dynamics“, augimą.“

Pranešus apie „LinkedIn“ pardavimą socialinio tinklo akcijų vertė pakilo beveik 50 procentų.

Pardavimo sandorį, kurio metu už vieną „LinkedIn“ akciją bus sumokėta po 196 dolerius, tikimasi užbaigti iki šių metų pabaigos.

„LinkedIn“ turi 433 mln. vartotojų, nemaža dalis jų už papildomas paslaugas moka mėnesinį mokestį.

Tai ne pirmas kartas, kai „Microsoft“ rodo susidomėjimą socialiniais tinklais. Bendrovė buvo investavusi į „Facebook“ ankstyvoje socialinio tinklo vystymo stadijoje.

Maždaug prieš ketverius metus „Microsoft“ už 1,2 mlrd. dolerių įsigijo įmonėms skirtą socialinį tinklą „Yammer“, tačiau verslas socialiniu tinklu nesusidomėjo taip, kaip tikėtasi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis