„Micrososft“ atstovai teigia, kad sieks išlaikyti „LinkedIn“ nepriklausomybę ir nekeis dabartinio socialinio tinklo vadovo Jeffo Weinero.
„LinkedIn“ kolektyvas sukūrė fantastišką verslą, kurio tikslas yra sujungti pasaulio profesionalus, – pranešime spaudai cituojamas „Microsoft“ vadovas Satya Nadella. – Kartu mes galėsime pagreitinti „LinkedIn“, taip pat „Microsoft Office 365“ ir „Microsoft Dynamics“, augimą.“
Pranešus apie „LinkedIn“ pardavimą socialinio tinklo akcijų vertė pakilo beveik 50 procentų.
Pardavimo sandorį, kurio metu už vieną „LinkedIn“ akciją bus sumokėta po 196 dolerius, tikimasi užbaigti iki šių metų pabaigos.
„LinkedIn“ turi 433 mln. vartotojų, nemaža dalis jų už papildomas paslaugas moka mėnesinį mokestį.
Tai ne pirmas kartas, kai „Microsoft“ rodo susidomėjimą socialiniais tinklais. Bendrovė buvo investavusi į „Facebook“ ankstyvoje socialinio tinklo vystymo stadijoje.
Maždaug prieš ketverius metus „Microsoft“ už 1,2 mlrd. dolerių įsigijo įmonėms skirtą socialinį tinklą „Yammer“, tačiau verslas socialiniu tinklu nesusidomėjo taip, kaip tikėtasi.