Mobilioji aplikacija „Mano Ežys“

„Omnitel“ pristatė savitarnos programėlę „Mano Ežys“, skirtą išankstinio mokėjimo paslaugos „Ežys“ klientams.
Mobilioji aplikacija „Mano Ežys“
Mobilioji aplikacija „Mano Ežys“ / „Google Play“ iliustr.

Atsisiuntę programėlę į savo išmanųjį telefoną „Ežio“ vartotojai gali bet kada pasitikrinti savo sąskaitos ir nemokamų minučių, SMS bei duomenų (MB) likutį, o išnaudoję pasirinktą duomenų kiekį iš karto užsisakyti pageidaujamą interneto planą.

Žinodami „Ežio“ prisijungimo duomenis, tėvai galės stebėti vaikų sąskaitos likutį, papildyti sąskaitą ar užsakyti paslaugas.

Su programėle vartotojui bus paprasčiau pasipildyti sąskaitą, užsisakyti pageidaujamus planus bei paslaugas, peržiūrėti sąskaitos išrašą ir išklotinę. Patogu ir tai, kad galima patogiai ir greitai susisiekti su „Ežio“ konsultantais, gauti atsakymus į kylančius klausimus.

Programėlę „Mano ežys“ galite atsisiųsti iš „Google play“ parduotuvės. Vėliau balandžio mėnesį programėlė bus pritaikyta ir „iPhone“ telefonams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų