Modernus dienos pietų gidas „LunchBox“

Dienos pietų paieškos mobilioji programėlė „LunchBox“ įgauna pagreitį. Joje jau galima rasti beveik 300 pasiūlymų, kuriuos artėjant pietų metui peržiūri apie 10 tūkst. žmonių. Įsitvirtinęs Vilniuje ir Kaune, „LunchBox“ kelią koją ir į kitus Lietuvos miestus.
Tomas Dirvonskas
„Lemon Labs“ direktorius Tomas Dirvonskas/Juliaus Kalinsko nuotr. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Kurdami programėlę svarstėme labai paprastai – ką mes patys, atėjus pietų metui, galvojame ir kalbame? Ogi sprendžiame, kur eisime pavalgyti“, – šyptelėjo „LunchBox“ kūrėjos, mobiliųjų sprendimų bendrovės „Lemon Labs“ direktorius Tomas Dirvonskas.

Visa informacija – vienoje vietoje

„iOS“ ir „Android“ operacinėms sistemoms skirta programėlė (ją galima  nemokamai parsisiųsti apsilankius svetainėje Lunchbox.lt) pietautojams leidžia matyti visų projekte dalyvaujančių kavinių ir restoranų dienos pietų pasiūlymus.

Juos maitinimo įstaigų darbuotojai kasdien patys įkelia į „LunchBox“ platformą, o vartotojai programėlėje gali peržiūrėti dienos pietų laiką, siūlomus patiekalus ir jų kainas, taip pat – koks atstumas nuo jų buvimo vietos iki kavinės ar restorano, kaip šias įstaigas pasiekti ir kokiu telefonu su jomis susisiekti. 

"Programėlė keičia įpročius – padeda atrasti naujų pietavimo vietų, apie kurias anksčiau nenutuokėte, bet kuriose galima skaniai pavalgyti už patrauklią kainą", - sakė T.Dirvonskas.

„Net nepakilę iš darbo vietos galite peržiūrėti dienos pietų meniu, išsirinkti tai, kas labiausiai tinka. Galite norimą patiekalą užsisakyti pakeliui į kavinę. Tai labai taupo laiką. Be to, programėlė keičia įpročius – padeda atrasti naujų pietavimo vietų, apie kurias anksčiau galbūt nenutuokėte, bet kuriose galima skaniai pavalgyti už patrauklią kainą“, – „LunchBox“ privalumus vardijo T.Dirvonskas.

Programėlė pateikia beveik 300 pietų pasiūlymų visoje Lietuvoje. Daugiausia jų – Vilniuje ir Kaune. Tačiau pastaruoju metu „LunchBox“ sparčiai plečiasi ir į kitus Lietuvos miestus – Klaipėdą, Šiaulius, Panevėžį, Alytų, Ukmergę. Prie projekto aktyviai jungiasi šalia greitkelių įsikūrusios kavinės.

„Kavinės gali kreiptis į mus ir automatiškai registruotis. Ir jos tai noriai daro“, – kalbėjo T.Dirvonskas. Beje, „LunchBox“ nėra tik Lietuvai skirtas produktas. Jo kūrėjai taikosi į pasaulinę rinką, tačiau pirmiausia programėlę nori išbandyti  gimtojoje šalyje.  

Šiuo metu šia mobiliąja programėle naudojasi maždaug 10 tūkst. žmonių. „Mobiliosios programos sprendžia kasdienes problemas ir vartotojai tą jau suprato, – pastebėjo „Lemon Labs“ vadovas. – Išmaniųjų telefonų bazė Lietuvoje sparčiai auga. Tai skatina pasitempti visus verslus.“

Tarp kokybės, greičio ir kainos

„Pirmieji įdėjome reklamą į „LunchBox“ programėlę, nes atidžiai stebime naujoves ir siekiame gauti duomenis apie realų naujų technologijų Lietuvoje naudojimą, – sprendimą jungtis prie projekto paaiškino restoranų tinklo „Fortas“ rinkodaros vadovas Kęstutis Markevičius. – Tai tikrai patogus vartotojui įrankis. Manau, jis padės kiek praskaidrinti rutiną ir paskatins restoranų lankytojus praplėsti kulinarinius viešojo maitinimo akiračius, atrasti šį tą naujo.“

Pasak K.Markevičiaus, kiekvienas klientas dėliojasi savo vadinamąjį geležinį trikampį: išsirenka tai, kas jam svarbiau – kokybė, greitis ar kaina.

Jo manymu, programėlė nepretenduoja greitai pakeisti jautriausių kainai pietautojų įpročių, nes tokie žmonės turi savo ekonomiškai patikrintas ir pamėgtas vietas. Tačiau „LunchBox“ galėtų paskatinti apsilankyti kitokioje viešojo maitinimo įstaigoje, kuri, galbūt, maloniai nustebintų ir kaina, ir kokybe, pasiūlytų paragauti sveikiau, atsakingiau pagamintų patiekalų.

„Tai skatina kavinių ir restoranų konkurenciją, verčia juos pasitempti, kelia bendrą viešojo maitinimo paslaugų lygį, o dėl to galiausiai laimi klientas“, – įsitikinęs „Forto“ restoranų tinklo atstovas.

Būdas prisistatyti

"Žmonių gyvenimo tempas kiekvienais metais spartėja, todėl toks būdas pristatyti savo restoranus mums visada atrodė priimtinas", - sakė J.Mackevičiūtė.

Kauno restoranų „Seni vartai“ ir „Senieji rūsiai“ atstovė Judita Mackevičiūtė pastebėjo, kad vien reklamuodamasis klientų neišlaikysi. „Vienas pagrindinių kiekvieno restorano tikslų – dirbti taip, kad pirmą kartą užklydęs klientas taptų tavo nuolatiniu lankytoju“, – sakė ji.

J.Mackevičiūtės nuomone, laiką taupantiems žmonėms išmanieji telefonai tampa ne tik bendravimo priemone, bet ir būdu priimti kasdienio gyvenimo sprendimus.

„Žmonių gyvenimo tempas kiekvienais metais spartėja, tad ir mums svarbu neatsilikti nuo technologijų. Mes suprantame, kad išmaniaisiais telefonais naudojasi tikrai didelė dalis mūsų potencialių ir esamų klientų, todėl toks būdas pristatyti savo restoranus mums visada atrodė priimtinas ir patrauklus“, – kodėl šie Kauno restoranai nusprendė prisijungti prie „LunchBox“, aiškino J.Mackevičiūtė.

„LunchBox“ galite atsisiųsti mobiliųjų programėlių parduotuvėse „AppStore“ ir „Google Play“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis