Ši mobiliųjų atsiskaitymų sistema veikia NFC (artimojo ryšio technologija, angl. – Near Field Communication) pagrindu. Kiekvienas „Mokipay“ klientas gauna specialų lipduką su NFC lustine mikroschema. Norint atsiskaityti už prekes ar paslaugas tereikia prie nuskaitymo įrenginio pridėti telefono aparatą su lipduku.
Tačiau panašu, kad ne visos mikroschemos yra kokybiškos. Vienas 15min.lt skaitytojas pranešė, kad jo lipdukas susidėvėjo ir nustojo praėjus vos savaitei.
„Įsigijau lipduką praėjusią savaitę. Įsidėjau jį į piniginę, o vėliau užsiklijavau ant telefono. Aš lipduką naudojau maždaug savaitę, o dabar jis susidėvėjo. Bandžiau keliose skirtingose kavinėse, bet neveikė. Telefonas visą laiką buvo arba kišenėje, arba ant stalo – neįsivaizduoju, kaip mikroschema galėjo sugesti“, – stebėjosi skaitytojas.
Jis susisiekė su „Mokipay“ atstovais ir šie nemokamai pakeitė lipduką nauju, o senąjį išsiuntė gamintojui.
Gedimo priežasties nežino
„Mokipay“ rinkodaros direktorė Lina Jankauskaitė negalėjo pasakyti, kokia mikroschemos gedimo priežastis. Taip pat ji nenurodė, ar su tokia problema susidūrė daug klientų.
15min.lt redakciją taip pat pasiekė skaitytojų pastebėjimai, kad kartais atsiskaityti su „Mokipay“ nepavyksta dėl prekybos vietoje trūkinėjančio interneto ryšio.„Vartotojo pageidavimu lipduką galime nemokamai pakeisti nauju. Apskritai tokia problema gali būti aktuali tiktai pirmosios bandomosios „Mokipay“ pakuočių partijos – „Limited Edition“ – turėtojams. „Limited Edition“ „Mokipay“ lipdukai buvo platinami iki oficialaus „Mokipay“ starto, žmonėms, kurie norėjo paslaugą išbandyti pirmieji. Rugpjūčio viduryje pradėtas oficialus „Mokipay“ pakuočių platinimas“, – teigė L.Jankauskaitė.
15min.lt redakciją taip pat pasiekė skaitytojų pastebėjimai, kad kartais atsiskaityti su „Mokipay“ nepavyksta dėl prekybos vietoje trūkinėjančio interneto ryšio.
„Atsiskaitymų „Mokipay“ sutrikimų šiuo metu pasitaiko nebent tuo atveju, jei mokėjimus priimančiose pardavimo vietose sutrinka interneto ryšis. Tokiu atveju atsiskaityti „Mokipay“ nepavyksta, tačiau mokėjimus priimantys partneriai su savo interneto paslaugų tiekėjais visada stengiasi kuo greičiau atkurti interneto ryšį“, – sakė L.Jankauskaitė.
Anot jos, dažniausiai žmonės į „Mokipay“ kreipiasi norėdami sužinoti, kur galima įsigyti pakuotę. Šiuo metu jomis prekiaujama „Statoil“ degalinėse, „Coffee Inn“ kavinėse ir „Omnitel“ salonuose. Taip pat neretai žmonėms tenka aiškinti, kad „Mokipay“ sąskaita nėra susieta su mobiliojo ryšio sąskaita, ir kad ši novatoriška paslauga yra lietuvių projektas.