Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mokslo sriuba“: kaip remontuojami keleiviniai lėktuvai?

Jei nuvežus automobilį į autoservisą meistrai jį išrinktų iki smulkiausių detalių, gerokai nustebtume. Orlaivių pasaulyje – tai įprasta tvarka. Kas 12 metų visi lėktuvai yra išardomi ir atidžiai patikrinami.
Angare
Angare / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Skrydžių metu lėktuvai patiria dideles apkrovas, todėl detalėse atsiranda mažyčių įtrūkimų, metalo lūžių. Konstrukcijos praranda atsparumą. Reguliarių patikrinimų metu, pasitelkdami precizišką įrangą, specialistai atlieka matavimus ir ieško plika akimi nematomų pažeidimų.

„Didžiosios lėktuvų gamybos kompanijos yra atlikusios daug tyrimų ir žino, kuriose vietose įtrūkimai atsiranda dažniau. Būna, kad mes atliekame patikrinimą per keletą sekundžių, surandame įtrūkimą, ir tada lėktuvas remonto dirbtuvėse stovi papildomus du mėnesius“, – sako įmonės „FL Technics“ inžinierius Aleksandras Radiušas.

VIDEO: Mokslo sriuba: apie keleivinių lėktuvų remontą

Laida „Mokslo sriuba“ – tai ne pelno siekianti jaunų žmonių iniciatyva, kuriama bendradarbiaujant su Baltijos pažangių technologijų institutu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais