Apklausus pusę tūkstančio respondenčių nuo 18 iki 40 metų amžiaus paaiškėjo, kad renkantis telefoną racionaliosioms lietuvėms labiau nei dizainas svarbūs telefono techniniai parametrai. Taip nurodė net 45 proc. apklaustųjų. Kaip svarbų faktorių renkantis telefoną moterys išskyrė ir jo kainą (24 proc.). Beje, kaip ir pirkdamos drabužius, dailiosios lyties atstovės dėmesį kreipia į telefono gamintojo prekės ženklą. Dizainą, kaip reikšmingą telefono pasirinkimo kriterijų, nurodė 13 proc. apklaustųjų.
Tyrimai rodo, kad moterys juo kalba ilgiau nei vyrai. Nenuostabu, kad egzistuoja tam tikras emocinis ryšys, siejantis moterį su jos telefonu. „Samsung La Fleur“ tyrimas atskleidė, kad nors mobilieji telefonai daugiausia naudojami įprastoms funkcijoms – skambinimui (21 proc.) ir žinučių rašymui (16 proc.) – vis daugiau moterų savo susisiekimo priemonėmis naršo internete (15,9 proc.). Taip pat telefone atnaujina informaciją socialiniuose tinkluose, kelia nuotraukas, naršo draugų profiliuose (8 proc.). Žaidimai vis dar nėra labai populiarūs tarp moterų – kad juos žaidžia savo mobiliajame telefone, nurodė tik 4 proc. moterų.
Apklausos rezultatai atskleidė netikėtą dalyką – net 40 proc. lietuvių moterų kartais patikrina savo mylimųjų telefoną. Tiesa, apklaustos buvo tik moterys – galbūt ir vyrai mėgsta paslapčia žvilgtelėti į antrosios pusės telefoną.
Kai kuriose pasaulio vietose vyrai įžvelgia pernelyg stiprų ryšį tarp moterų ir jų telefonų ir net siekia jį apriboti. Pavyzdžiui, viename rytų Indijos regione miestelio taryba nusprendė uždrausti moterims naudotis mobiliaisiais telefonais. Vyrų nuomone, mobilieji „teršia socialinę atmosferą“, skatina moteris palikti esamus vyrus ir pabėgti su meilužiais.