Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Motorola“ ieško dėvimos elektronikos padalinio vadovo

„Google“ priklausanti mobiliųjų telefonų gamintoja „Motorola“ pranešė ieškanti aukščiausio lygio vadovo, kuris prižiūrės dėvimos elektronikos padalinio vykdomus eksperimentinius projektus.
Laikrodis „Motorola MotoActv“
Laikrodis „Motorola MotoActv“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Panašius projektus jau vykdo tokios kompanijos, kaip „Intel“, „Microsoft“, „Qualcomm“, dėvimus elektronikos įrenginius žada gaminti ir „Apple“, „Samsung“, „Sony“ bei kitos.

„Motorola“ ieško patyrusio kandidato, kuris gaus industrinio dizaino padalinio vadovo postą ir kuruos visų įrenginių, priklausančių dėvimų kompiuterių klasei, dizaino kūrimą ir įgyvendinimą. Naujajam vadovui reikės kontroliuoti projektavimo procesą, atlikti šios srities naujų talentų paiešką, koordinuoti kūrėjų, marketingo ir produktų valdymo padalinių darbą. Privaloma ir 7 metų vadovavimo industrinio dizaino kūrėjų komandai patirtis. Taigi ieškoma tikro profesionalo, kuris gali išvesti į rinką inovatyvų produktą.

Kompanija „Motorola“ jau turi patirties kuriant dėvimą elektroniką – 2011 m. buvo sukurtas laikrodis „Moto Actv“, tačiau nepaisant jo funkcionalumo („Android“, „Bluetooth 4.0“, „ANT+“ ir t.t.), komercinės sėkmės pasiekti nepavyko. Kai kurie ekspertai pažymi, kad „Google“ reikalauja iš „Motorola“ rimtų projektų būtent eksperimentinių technologijų srityje, taigi „Motorola“ turi tam tikrą pasitikėjimo avansą – naujasis produktas iš pradžių nebūtinai gali susilaukti vartotojų pritarimo, tačiau taip bus bandoma ištirti rinkos reakciją.

Prieš metus „Motorola“ ieškojo produktų valdymo vadovo, kuris kuruotų „X-Phone“ projektą. Šio išmaniojo telefono pristatymo laukiama jau šįmet.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos