„Down Detector“ duomenimis, daugiausia pranešimų apie veiklos sutrikimus sulaukė „Outlook“ el. paštas.
Antradienio popietę apie „Outlook“ veiklos sutrikimus pranešė gyventojai iš įvairių pasaulio kampelių – Indonezijos, Kipro, Tailando, taip pat ir Lietuvos.
Pirmadienį daugiau nei 15 000 naudotojų pranešė apie problemas, susijusias su „Microsoft Outlook“ programos versija. Remiantis „DownDetector“ duomenimis, pranešimų apie sutrikimus pradėjo daugėti apie 10 val. ryto, tačiau apie vidurdienį pranešimų apie problemas ėmė sparčiai mažėti, o po pietų bendrovė patvirtino, kad problema išspręsta.
„Twitter“ žinutėje bendrovė pridūrė: „Peržiūrime savo tinklo sistemas ir naujausius atnaujinimus, siekdami nustatyti pagrindinę problemos priežastį.“
Toliau „Twitter“ sraute buvo rašoma, kad bendrovė „nustatė tolesnį poveikį“ kitoms „Microsoft“ priemonėms, įskaitant „Teams“, „SharePoint Online“ ir „OneDrive for Business“.