Viršgarsinių lėktuvų sugrąžinimas („Concorde“ skraidė 27 metus iki 2003 metų) leistų smarkiai sutrumpinti kelionių laiką. Pavyzdžiui, iš Niujorko į Londoną būtų galima nuskristi vos per tris valandas.
NASA jau sėkmingai išbandė naują viršgarsinę technologiją vėjo tunelyje ir tiki, kad ji gali būti sėkmingai panaudota komercinėms keleivinėms kelionėms. Nauja technologija iki minimumo sumažina triukšmą ir ant žemės tokio lėktuvo beveik niekas negirdės.
NASA nuo rugpjūčio lauks pasiūlymų ir gamintojų, kurie galėtų sukurti demonstracinį įprasto dydžio lėktuvą su šia technologija.
Toks lėktuvas galėtų skristi 55 tūkst. pėdų aukštyje (16,7 kilometro), kai paprastai lėktuvai skrenda 30 tūkst. pėdų (9,1 kilometro) aukštyje.
Lėktuvas skleistų tik 65 decibelų garsą. Palyginimui, „Concorde“ skleidė daugiau nei 90 decibelų.
Taigi garsas būtų panašus į didelio autostrada važiuojančio automobilio skleidžiamą garsą. „Lockheed Martin“ agentūrai pastatė mažą lėktuvo modelį. Jis gali būti replikuotas į didelį lėktuvą. 28 metrų ilgio 299 mln. svarų vertės demonstracinis lėktuvas turėtų vietos vienam pilotui ir būtų sukurtas taip, kad darytų kuo mažesnį poveikį aplinkai.
Jeigu viskas vyks pagal planą, realaus dydžio demonstracinis lėktuvas bus paruoštas bandymams iki 2022 metų pradžios.