Nauja „Netflix“ funkcija leis matyti įdomiausią turinį negaištant laiko paieškoms

Populiariausia internetinių transliacijų paslauga „Netflix“ pristato naują funkciją „Shuffle Play“. Tiesa, jos pavadinimas dar gali keistis.
„Netflix“
„Netflix“ / Thibault Penin nuotr./ Unsplash nuotr.

„Shuffle Play“, kaip ši funkcija vadinama dabar, iki šiol buvo bandoma pakankamai nedideliame naudotojų rate. Tačiau jau pirmąjį 2021-ųjų ketvirtį ši funkcija turėtų pasiekti „Netflix“ naudotojus visame pasaulyje. Naudotojai, kurie galėjo išbandyti šią funkciją, buvo pakankamai ja patenkinti, kad rekomenduotų ją kitiems, o tai pastūmėjo „Netflix“ įdiegti šią naujovę.

„Shuffle Play“ – tai savotiškas pasidavimas sistemos algoritmui. Nuspaudus mygtuką pagrindinio meniu kairėje sistema pati parinks, ką jums žiūrėti. Žinoma, ne atsitiktinai.

Tai gali būti filmas ar serialas, kurį jūs jau pradėjote žiūrėti. Arba kas nors, ką išsaugojote savo sąraše sistemoje. Arba tiesiog kas nors, ką „Netflix“ algoritmai laiko panašiu į jums patinkančius filmus, serialus ir pasirodymus. Bandymų metu naudotojai buvo patenkinti sistemos pasiūlymais ir jais naudojosi.

„Shuffle Play“ mygtukas bus lengvai pasiekiamas tiek išmaniojo televizoriaus, tiek kompiuterio ekrane, nors kol kas yra matomas tik į bandymus įtrauktų naudotojų televizoriuose. Kai tą mygtuką pastebėjo naudotojai, jie puolė į socialinius tinklus rašyti savo įžvalgų. Nors jų būta ir teigiamų, ir neigiamų, „Netflix“ teigia, kad „Shuffle Play“ naudotojams patiko.

Tik kam to reikia? Kodėl naudotojas pats negali nuspręsti, ką jam žiūrėti ir ko nežiūrėti?

Nes žmonės negali apsispręsti. Dar 2016 metais atliktas tyrimas parodė, kad „Netflix“ naudotojai kasdien 18 minučių praleidžia ieškodami, ką pažiūrėti. Ir nėra taip, kad jiems niekas nepatinka – jiems tiesiog sunku apsispręsti. Ir tas sunkumas kartais gali nuvesti į konfliktus su artimaisiais, todėl kartais geriau šio sprendimo atsisakyti visiškai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis