Nauja technologija „iPhone 6“ įkrauti leis belaidžiu ryšiu

„Nikola Labs“ sukurtas išmaniojo telefono dėklas, naudodamas unikalią energijos surinkimo technologiją, gali konvertuoti radijo dažnio signalus, pavyzdžiui, Wi-Fi, LTE ir „Bluetooth“, į elektros energiją. Tai leistų telefonui patekus į bet kokio bevielio ryšio zoną papildyti akumuliatoriaus atsargas.
„iPhone 6“ ir „iPhone 6 Plus“
„iPhone 6“ ir „iPhone 6 Plus“ / Scanpix nuotr.

Šią savaitę „Nikola Labs“ pademonstravo pirmąjį „iPhone 6“ dėklą, kuris iš aplinkos surenka energiją. Projekto autoriai pažymi, kad prietaisas konvertuoja ir grąžina atgal 90 proc. energijos, kurią sugeneruoja telefonas priimdamas GSM ryšio signalą, todėl telefonas gali dirbti iki 30 proc. ilgiau.

Dėklas specialia antena surenka energiją iš aplinkos, o vėliau ji perdirbama ir perduodama į telefono akumuliatorių. 

Vienas iš „Nikola Labs“ įkūrėjų Willas Zellas naujienos pristatyme papasakojo, kad įkraunantis dėklas sukurtas remiantis XIX amžiuje Rudolfo Herco ir Nikolo Teslos sukurta technologija.

Mobiliesiems įrenginiams pritaikytais dažniais perduodama elektromagnetinė energija gali efektyviai įkrauti įtaisus namuose, gatvėje, kavinėje ar biure, be būtinybės ieškoti laidinio įkroviklio ir elektros lizdo jo prijungimui.

Dėklas specialia antena surenka energiją iš aplinkos, o vėliau ji perdirbama ir perduodama į telefono akumuliatorių. Tiesa, visas procesas vyksta gana lėtai ir norint gauti juntamą efektą būtų geriau dėklą visą laiką laikyti uždėtą ant telefono.

Projektas netrukus bus pristatytas sutelktinio finansavimo svetainėje „Kickstarter“. Energiją surenkančio dėklo kaina neturėtų viršyti 99 JAV dolerių.

Nikola Labs nuotr./Belaidžiu ryšiu kraunantis išmaniojo telefono dėklas
Nikola Labs nuotr./Belaidžiu ryšiu kraunantis išmaniojo telefono dėklas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis