Daugelyje populiarų vaizdo įrašų, nors jie kartais būna net ir poros savaičių senumo bei neturi jokių sąsajų su pasikeitusiu portalo dizainu, internautai rašo, kad nėra patenkinti nauja „YouTube“ išvaizda. Kai kurie savo nepasitenkinimą išreiškia ir nenormatyvine leksika, o tokie komentarai greitai sulaukia daugybės vadinamųjų „pliusų“ bei patenka į komentarų sekcijos viršų.
Kaip rašo „Google“, „YouTube“ pasirinko „švaresnį“ ir „paprastesnį“ dizainą tam, kad padėtų vaizdų dalijimosi portalo naudotojams lengviau užsiprenumeruoti kanalus ir peržiūrėti juose esančius įrašus. Atnaujinta „Vedlio“ (angl. guide) ypatybė taip pat jau prieinama daugelyje įvairių įrenginių. Jos funkcija yra pasiūlyti kitą, bet panašų į ankščiau matytą, turinį, taip didinant bendrą peržiūrų skaičių.