Kadangi priešo lėktuvas gali prisiartinti iš bet kurios pusės, lazerinė ginklų sistema lėktuve turėtų gebėti iššauti bet kuria kryptimi.
Bokštelio dizainas sukurtas panaudojus naujausias aerodinamines technologijas, kad būtų sumažintas turbulencijos poveikis lazeriui.
Tačiau fizikos dėsniai sako, kad iš beveik garso greičiu judančio reaktyvinio lėktuvo skriejantis lazeris gali pasiekti tik priešais esančius taikinius – nebent būtų neutralizuota atmosferos turbulencija.
Naujas „Lockheed Martin“ lėktuvo prototipinis bokštelis kaip tik ir leidžia tai padaryti ir gali nutiesti kelią lazerinėms ginklų sistemoms taktiniuose orlaiviuose.
Naujasis Aero-adaptive Aero-optic Beam Control – ABC bokštelis yra pirmasis, kuris gali būti pasuktas 360 laipsnių kampu orlaivyje.
Jis buvo išmėgintas atlikus beveik 60 bandymų per pastaruosius kelerius metus su verslo klasės orlaiviu, kai šis skrido įprastiniu keleiviniams orlaiviams greičiu, o iš jo pro bokštelio optinį langą buvo iššaunamas mažos galios lazerio spindulys. Tokiu būdu patikrintas lazerio sklidimas skirtingomis kryptimis.
Bokštelio dizainas sukurtas panaudojus naujausias aerodinamines technologijas, kad būtų sumažintas turbulencijos poveikis lazeriui. Tam, kad lazerio spindulys per atmosferą pasiektų taikinį, panaudota optinės kompensacijos sistema su deformuojamais veidrodžiais.