Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujasis „Nintendo Switch“ — tobulas žaislas šeimai

Kovo 3 dieną, legendinė bendrovė „Nintendo“ pristatė savo naujausią konsolę „Nintendo Switch“. Tai jau trečiasis, bendrovės bandymas atrasti savo nišą žaidimų pasaulyje, tuo pat metu vengiant nuožmios konkurencijos su rinkoje karaliaujančiomis „Sony PlayStation“ ir „Microsoft Xbox“ konsolėmis.
Žaidimų kompiuteris „NIntendo Switch“
Žaidimų kompiuteris „NIntendo Switch“ / Žurnalo „GameOn“ nuotr.

Pirmasis „Nintendo“ bandymas transformuoti žaidimų rinką ir pačius žaidėjus, įvyko 2006-aisiais, kai rinkoje pasirodė fenomenalioji „Nintendo Wii“ konsolė. Paprastutė, pigi ir siūlanti judesiu valdomus žaidimus konsolė netruko užkariauti tiek jauną, tiek seną širdį, tad „Nintendo Wii“ tapo viena geriausių konsolių industrijos istorijoje, ją įsigijo daugiau nei 100 milijonų žaidėjų. Tačiau po jos dienos šviesą įšvydo „Wii U“, kuri patyrė nemažą nesekmę – didžioji dalis žaidėjus privertusių pamilti „Wii“ sprendimų buvo pakeisti, o naujosios „Wii U“ funkcijos liko nesuprastos paprasto žaismo džiaugsmo siekiančios publikos.

Prieš pasirodant „Nintendo Switch“ buvo aišku, jog naujoji konsolė pasaulinį „Nintendo“ prekės ženklą arba sugrąžins į pasaulines aukštumas, arba dėl patirtų finansinių nuostolių įmonė patirs dar vieną skaudų smūgį. Sprendimas dar kartą keisti požiūrį į tai, kokias funkcijas turėtų atlikti konsolė, matyt, pasiteisino, mat į paprastų ir draugų kompanijas orientuotų žaidimų konsolę pirmosiomis dienomis įsigijo daugiau žmonių, nei tuo metu rekordus skynusią „Wii“. Didžiausiais pranašumas, kurį „Switch“ turi prieš rimčiausius konkurentus iš „Xbox“ ar „PlayStation“ – galimybė naudotis konsole ne tik namie, bet prireikus ir lauke ar ilgesnėje kelionėje.

VIDEO: Nintendo Switch apžvalga

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos