Antroji, žymiai svarbesnė priežastis, yra kompiuterių resursai. Dauguma žaidimų riboja vaizduojamų 3D objektų iki 50-70, o kai kurie leidžia atvaizduoti net iki 500 3D objektų vienu metu. Aišku, kad kuo daugiau objektų norima atvaizduoti, tuo daugiau darbo turi atlikti procesorius, kuris sulėtėja ir dėl to pradeda strigti žaidimas.
Žaidimas „Star Warm“ yra sukurtas taip, kad jis naudos kuo daugiau procesoriaus branduolių, todėl testuojant šį žaidimą panaudotas galingas, šešių branduolių „Intel Core I7 980“ procesorius.
Naujojo žaidimo „Star Swarm“ demonstracinėje versijoje pamėginta viską perkelti į aukštesnį lygį. Žaidimas naudoja „AMD“ kompanijos „Mantle“ programavimo įrankį, kuris pagreitina bendravimą tarp pagrindinio ir grafinio procesorių. Ši technologija leidžia atvaizduoti net iki 5 tūkst. objektų vienu metu.
Patį žaidimą kūrė kompanija „Oxides Games“. Ji jau užpatentavo savo naująjį žaidimų variklį. Taip pat kūrėjai teigė, kad šiuo metu kuriami bent trys žaidimai, kurie naudos šį variklį.
Suprantama, jog naujasis variklis neleis jums žaisti naujausių strateginių žaidimų turint silpnus kompiuterius. Žaidimas „Star Warm“ yra sukurtas taip, kad jis naudos kuo daugiau procesoriaus branduolių, todėl testuojant šį žaidimą panaudotas galingas, šešių branduolių „Intel Core I7 980“ procesorius. Šešių branduolių „Intel Core I7“ procesoriai nėra deficitas – jais prekiaujama ir Lietuvoje, tačiau jų kaina yra didelė.
Norint tuo pačiu mėgautis gražiais vaizdais, reikės taip pat ir vaizdo plokštės, kuri palaikys „Mantle“ programavimo įrankį. Tai geba naujausieji „AMD“ vaizdo procesoriai.