Reklamoje atskleidžiama, kad „Kindle Fire“ turi ekraną nei „iPad Air“, yra 20 procentų lengvesnė ir kainuoja 120 JAV dol. mažiau.
Reklamos metu skamba dviejų skirtingų vyrų balsai: „Kindle Fire“ pristatinėja amerikietiško akcento balsas, o „iPad Air“ – britiško. Vyriausiasis „Apple“ dizaineris J.Ive‘as yra britas ir kalba itin panašiai, todėl internautai juokauja, kad būtent jį „Amazon“ siekė pamėgdžioti.
Tai – ne pirmas kartas, kai „Amazon“ mėgina įkasti „Apple“. Ankstesnėje reklamoje reklamoje „Amazon“ išryškino visus „Kindle Fire HD“ pliusus ir sumenkino konkurentų „Apple“ „iPad mini“ trūkumus.
Primename, kad praėjusią savaitę „Nokia“ pristatė „Lumia 2520“ reklamas, kuriose šaipytasi iš „iPad“ trūkumų. Toks pats reklamos būdas anksčiau pasirinktas ir „Surface“ planšetei.