Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujausia „Amazon Kindle Fire“ reklama nukreipta prieš „iPad Air“

Prie „Microsoft“ ir „Nokia“ prisideda ir elektroninės prekybos milžinė „Amazon“, išleidusi naują elektroninės knygų skaityklės „Kindle Fire“ reklamą, kurioje dėmesio sulaukia ne tik planšetinis kompiuteris „iPad Air“, bet ir „Apple“ vyriausiasis dizaineris Johnas Ive‘as.
Planšetinis kompiuteris „Kindle Fire“
Planšetinis kompiuteris „Kindle Fire“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Reklamoje atskleidžiama, kad „Kindle Fire“ turi ekraną nei „iPad Air“, yra 20 procentų lengvesnė ir kainuoja 120 JAV dol. mažiau.

Reklamos metu skamba dviejų skirtingų vyrų balsai: „Kindle Fire“ pristatinėja amerikietiško akcento balsas, o „iPad Air“ – britiško. Vyriausiasis „Apple“ dizaineris J.Ive‘as yra britas ir kalba itin panašiai, todėl internautai juokauja, kad būtent jį „Amazon“ siekė pamėgdžioti.

Tai – ne pirmas kartas, kai „Amazon“ mėgina įkasti „Apple“. Ankstesnėje reklamoje reklamoje „Amazon“ išryškino visus „Kindle Fire HD“ pliusus ir sumenkino konkurentų „Apple“ „iPad mini“ trūkumus.

Primename, kad praėjusią savaitę „Nokia“ pristatė „Lumia 2520“ reklamas, kuriose šaipytasi iš „iPad“ trūkumų. Toks pats reklamos būdas anksčiau pasirinktas ir „Surface“ planšetei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos