Naujienų portalas 15min.lt diktuoja naujausias elektroninės žiniasklaidos madas

Naujienų portalas 15min.lt, startavęs prieš penkerius metus, visą savo gyvavimo laikotarpį diktuoja rinkos madas. Pradedant portalo dizainu (didelės nuotraukos pagrindiniame puslapyje), baigiant specializuota skaitytojų naujienų svetaine ikrauk.lt, įkurta Žurnalistų mokykla ir suburta didžiausia auditorija socialiniame tinkle „Facebook“. Naujausias 15min.lt laimėjimas – skaitytojų puikiai įvertintos tiesioginės vaizdo transliacijos.
Konferencijos akimirka
15min.lt konferencijos akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Prieš keletą metų 15min.lt pradėjo tiesiogines transliacijas vaizdu iš įvykio vietos. 2011 m. ir 2012 m. vasarą 15min.lt savo skaitytojams pateikė net penkiolikos kamerų (kai kurios buvo sumontuotos automobiliuose) tiesioginį vaizdą iš 1000 kilometrų lenktynių Palangoje. Pirmieji tiesioginės transliacijos rezultatai pranoko lūkesčius. Nors lenktynes epizodiškai transliavo ir televizija, vien 2011 m. liepos mėn. 15min.lt  jas tiesiogiai stebėjo 12 000 unikalių vartotojų (trumpalaikių prisijungimų buvo daugiau, iš viso vaizdas stebėtas 1 401 312 minutes).

15min.lt skaitytojai ne kartą yra stebėję ir 15min.lt transliuotus tiesioginius vaizdus iš „Tamsta“ klubo, IT konferencijos

Saulius Skvernelis
Saulius Skvernelis

„Login“. Pasak 15min.lt vyriausiojo redaktoriaus Rimvydo Valatkos, didelio susidomėjimo sulaukia tiesiogiai iš 15min.lt redakcijos transliuojamos konferencijos su visuomenės lyderiais – politikais, verslininkais, pareigūnais, sportininkais.

2013 m. proveržis

Tačiau šiais metais internautai sulaukė tikro tiesioginių transliacijų proveržio. Pasak 15min.lt vyr. redaktoriaus pirmojo pavaduotojo Žilvino Pekarsko, visame pasaulyje informacija keliasi į elektroninę erdvę. O prigimtinė interneto savybė – greitis, tiesioginės transliacijos. Kartais portalo skaitytojui svarbiau ne išsamus rašinys apie tai, kas vyksta, o tiesiogiai transliuojamas vaizdas, jau vėliau papildomas komentarais. Ir nesvarbu, ar tai didžiulis gaisras Šilainiuose (Kaune), ar Oksanos Pikul ir Simo Jasaičio vestuvės. Svarbu pateikti informaciją visais įmanomais būdais čia ir dabar.

Iš viso portale 15min.lt reportažų ciklas apie paskutinę V.Šapranausko kelionę peržiūrėtas daugiau nei 400 000 kartų.

„Pagerbdami šviesios atminties aktorių Vytautą Šapranauską nusprendėme jo laidotuvių ceremoniją, žmonių eiseną Vilniaus gatvėmis transliuoti internetu per 15min.lt paskyrą platformoje bambuser.com. Juk į laidotuves norėjo atvykti tūkstančiai aktoriaus gerbėjų, gyvenančių kituose Lietuvos miestuose. Tokiu būdu suteikėme progą savo skaitytojams per atstumą dalyvauti įvykyje, prikausčiusiame visuomenės dėmesį. Šiuo atveju vartotojams buvo svarbu ne kol kas televizijai neprilygstanti vaizdo kokybė, o nenutrūkstanti transliacija – nesvarbu profesionalia kamera ar tiesiog mobiliuoju telefonu“, – sako Ž.Pekarskas.

Iš viso portale 15min.lt reportažų ciklas apie paskutinę V.Šapranausko kelionę peržiūrėtas daugiau nei 400 000 kartų.

15min.lt taip pat tiesiogiai transliavo Andriaus Pojavio sugrįžimą iš „Eurovizijos“, R.Piekautaitės kolekcijos pristatymą, „1000 km lenktynių (2013 m.)“ atidarymą bei emocijas po finišo Palangoje (daugiau nei 31 000 peržiūrų), „Baltic pride“ eitynes (daugiau nei 40 000 peržiūrų) ir t.t.

Didelio populiarumo sulaukė ir „metų vestuvėmis“ vadinama Oksanos Pikul ir Simo Jasaičio santuokos ceremonija. Tiesiogiai portale 15min.lt jas stebėjo 62 000 skaitytojų. Iš viso nemontuotas tiesioginės transliacijos įrašas peržiūrėtas daugiau nei 88 000 kartų.

15min.lt žada savo skaitytojams pateikti ir daugiau malonių staigmenų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų