Socialinės reklamos „Keep It Real Online“ klipe aktoriams duris atidaro berniuko motina, kurios pakviestas į prieškambarį ateina ir sūnus su nešiojamuoju kompiuteriu rankose. Prie durų stovinčių nuogalių vaizdas sukrečia paauglį.
Pasak Naujosios Zelandijos vyriausybės atstovės, šis klipas – dalis platesnės kampanijos, skirtos padėti tėvams susidoroti su internetine slypinčiais pavojais, tokiais kaip viliojimas, patyčios ir pornografija.
Naujienų agentūrai AFP atstovė sakė, kad per pirmąsias 10 kampanijos dienų vaizdo klipas jau pažiūrėtas 11 milijonų kartų. Vien tik „YouTube“ jis sulaukė beveik 2 milijonus peržiūrų.
„Atkreipiamas dėmesys, kad daugelis jaunų žmonių apie seksą sužino iš pornografijos, – sakė atstovė. – Ji gali nuliūdinti mažesniuosius ir sudaro blogą įspūdį paaugliams apie sutikimą, kūno įvaizdį ir seksą“.
Kampanija tęsis iki liepos pabaigos.