O kai buvo pristatyti SE ir „Plus“ modeliai, tapo akivaizdu, kad su kiekvienu nauju „iPhone“ galima tikėtis bet ko. „Visa ši painiava su pavadinimais – tiesiog tobulas pavyzdys, kaip kompanija šaudo sau į koją“, – sako Kenas Segallas, „i“ filosofijos kompanijoje „Apple“ pradininkas.
Kaip vadinsis naujasis „iPhone“? Žino tik pati „Apple“, o žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose spėliojama apie „iPhone 8“, „iPhone X“ ir net „iPhone Edition“.
Kam tokia pavadinimų painiava? Ar „Apple“ prarado jos prekės ženklo dalimi visuomet buvusį paprastumą? Šis klausimas pastaraisiais metais skamba vis dažniau.
„Paprastumas yra stipriausias konkurencinis ginklas“, – pabrėžia K.Segallas, buvęs „Apple“ kūrybos vadovas, knygos „Paprasta, bet genialu. Verslo principai, nulėmę „Apple“ sėkmę“ autorius.
Būtent K.Segallas įtikino „Apple“ vadovą Steve'ą Jobsą „Macintosh“ kompiuterį pavadinti „iMac“, nuo kurio ir prasidėjo garsioji „i“ produktų era: „iPod“, „iPad“ ir „iPhone“.
12 metų kartu su S.Jobsu dirbęs K.Segallas pabrėžia, kad minties grynumas ir nuoseklus paprastumas ir padėjo „Apple“ tapti vienu stipriausių prekės ženklų ir viena galingiausių kompanijų pasaulyje.
„Inovacija – tai mokėjimas pasakyti „ne“ tūkstančiui dalykų“, – yra sakęs S.Jobsas, kurį erzino perteklinės detalės ir sudėtingos schemos tiek darbe, tiek gyvenime. Paprastumo principą jis taikė visur: pradedant namų ir biuro interjeru, darbo organizavimu, baigiant produktų įpakavimu.
K.Segallas įsitikinęs, kad „Apple“ pamokas gali pritaikyti visi. Apie tai K.Segallas verslo vadovams ir rinkodaros bei reklamos profesionalams pasakos kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje BOLD, kuri spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Bilietus įsigyti galite konferencijos tinklalapyje.