„Technologijos ar inovacijos turi padėti žmonėms kasdienes užduotis atlikti greičiau ir paprasčiau. Kurdami produktus ir paslaugas siekiame, kad jie klientams palengvintų rutiną, sutaupytų laiko“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Vartotojai ištardami balso komandas galės sužinoti savo sąskaitos, mobiliųjų duomenų ar SMS likutį, atidaryti programėlę ir net papildyti sąskaitą.
Atidaryti programėlę ar sužinoti sąskaitos likutį galima savo „Apple“ įrenginyje aktyvavus virtualų asistentą „Siri“.
Daugiau komandų aktyvuoti galima naudojant „Shortcuts“ aplikaciją, kuri yra įdiegta visuose naujausią „Apple“ operacinę sistemą turinčiuose išmaniuosiuose.
Papildomas virtualaus asistento komandas klientai galės aktyvuoti patys – programėlėje esančioje užduočių juostoje paspaudus „Add to Siri“. „Pildyk“ klientų patogumui ten pat pateikiami ir pasiūlymai, kaip jas pavadinti, kad išmaniojo telefono dirbtinis intelektas nesusimaišytų ir lengvai atpažintų komandas.
Norint patikrinti informaciją apie mobilių duomenų, skambučių ar SMS likutį, siūlomos komandos: „Pildyk data statistics“, „Pildyk call statistics“, „Pildyk SMS statistics“.
Norint balso komanda papildyti sąskaitą, vartotojui reikėtų į asmeninį asistentą kreiptis komanda: „Pildyk card top-up“ – papildymui banko kortele, „Pildyk bank top-up“ – elektroninei bankininkystei, „Pildyk voucher top-up“ – papildymo kortelėms. Naudotojui pasakius vieną iš šių frazių, atidaromas pasirinktas papildymo būdas ir galimos sumos, tad belieka patvirtinti mokėjimą.
Siūlomas komandų frazes galima redaguoti pagal vartotojo poreikius, tačiau reikėtų apibūdinti jas kuo tiksliau, kad „Siri“ nukreiptų ten, kur reikia.
Kol kas su „Siri“ klientai gali kalbėtis tik angliškai, tačiau komandos yra trumpos, todėl jas ištarti bei įsiminti yra itin paprasta.