Neapsigaukite: žinutes „Facebook“ siuntinėjantys sukčiai nori užgrobti vartotojų paskyras

„Facebook“ vartotojai iš paskyros „Vartotojų identifikacija“ periodiškai gauna žinutes su raginimu parašyti savo prisijungimo vardą ir slaptažodį. Žinutėje skelbiama, kad nesutikus identifikuoti paskyros ji bus pašalinta iš socialinio tinklo. Tačiau tokiu būdu melagingas žinutes siuntinėjantys apsimetėliai tik siekia pasisavinti prisijungimo prie paskyros duomenis.
Melaginga „Facebook“ plintanti žinutė
Melaginga „Facebook“ plintanti žinutė / Skaitytojos Gabijos nuotr.

15min skaitytoja Gabija per „Facebook Messenger“ gavo žinutę, kurios autoriai prisistato „Facebook“ komandos vardu. Įtarimų sukėlė tai, kad iš pradžių paskyros „Vartotojų identifikacija“ autoriai išsiuntė kvietimą draugauti, o po to – žinutę, kurioje raginama parašyti paskyros prisijungimo vardą ir slaptažodį.

Gerbiamas, Facebook vartotojau, – rašoma žinutėje, kurios autoriai nesugebėjo susipažinti su lietuvių kalbos skyrybos taisyklėmis. – Informuojame, kad norint užkirsti kelią netikroms ir besidubliuojančioms paskyroms, vykdome privalomą Facebook vartotojų identifikaciją. Norėdami identifikuoti savo aktyvią Facebook paskyrą, šiame lange įrašykite paskyros prisijungimo vardą ir slaptažodį. Facebook sistema automatiškai identifikuos Jūsų paskyrą per 24 valandas.

Nesutikus identifikuoti savo paskyros, ji bus pašalinta iš Facebook sistemos per 72 valandas nuo šio laiško gavimo. Tikimės supratingumo ir abipusio bendradarbiavimo.“

Norėdamas identifikuoti žmonių paskyras socialinis tinklas nesiųstų kvietimo draugauti ir neprašytų suvesti slaptažodžio asmeninėje žinutėje.

Panašaus pobūdžio žinutės iš paskyros „Vartotojų identifikacija“ siunčiamos ne pirmus metus.

Taip pat skaitykite: „Facebook“ plinta automatinius vaizdo įrašus generuojantis virusas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų