„Netflix“ ieško būdų, kaip uždrausti viena paskyra naudotis keliems žmonėms

Praėjus vos kelioms savaitėms po to, kai paskelbė apie naujausią kainų pakėlimą, „Netflix“ pareiškė kovojanti su plačiai paplitusia slaptažodžių dalijimosi praktika tarp žmonių, kurie negyvena tame pačiame namų ūkyje. Kompanija nori papildomai apmokestinti šią privilegiją.
Netflix
Netflix / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 „Netflix“

Tinklaraščio įraše produktų inovacijų direktorius Chengyi Longas sakė: „Nors šie [namų ūkių planai] buvo labai populiarūs, jie taip pat sukėlė tam tikrą painiavą dėl to, kada ir kaip galima dalytis paskyra.“

Paprastai kalbant, „Netflix“ siūlo šeimos ūkio planus, kurie leidžia abonentui turėti 4 skirtingas paskiras mokant vieną sąskaitą. Toks būdas pasirinktas tam, kad šeimos ūkio nariai, prisijungę prie bendros paskyros, vis tiek galėtų turėti po asmeninę paskyrą, prie kurios prisijungus algoritmas siūlytu personalizuotas rekomendacijas pagal vartotojo preferencijas.

Tačiau tuo lengva manipuliuoti – nors šeimos ūkio planas skirtas tik 4 skirtingiems asmenims, prie paskyros gali prisijungti neribotas kiekis žmonių. Tokiu būdu šeimos ūkio planu gali naudotis visi turintys slaptažodį, mat įrenginių, kurie yra prisijungę prie paskyros, skaičius nėra ribojamas. Šiuo metu „Netflix“ riboja tik tai, kiek skirtingų įrenginių vienu metu gali žiūrėti „Netflix“ iš vienos paskyros – ne daugiau nei 3.

Bandomuoju laikotarpiu „Netflix“ naują savo metodą išbandys trijose šalyse: Čilėje, Kosta Rikoje ir Peru. Jose, be galimybės perkelti žiūrėjimo profilius į naujas paskyras (savo pagrindinę arba kieno nors kito paskyrą), abonentai gaus raginimus pridėti papildomą žiūrovą prie savo paketo už lengvatinę kainą.

Tai ne pirmas kartas, kai „Netflix“ eksperimentuoja su slaptažodžių dalijimosi ribojimu. Praėjusiais metais bendrovė eksperimentavo su paskyros tikrinimo priemone, kad neįgalioti vartotojai negalėtų naudotis kitų paskyromis.

Tačiau „papildomo nario“ ir „profilio perkėlimo“ funkcijos rodo, kad „Netflix“ strategiškai galvoja, kaip toliau augti, nes bendrovės abonentų skaičius ir toliau mažėja. Jei „Netflix“ planuoja išlaikyti srautinio transliavimo karaliaus sostą, kompanija turi toliau finansuoti vis brangesnius originalius filmus. Tų pinigų iš kažkur turi atsirasti, rašo „The Verge“.

Deja, žinojome, kad artėja didysis slaptažodžių sugriovimas. Mėgaukitės bendrais tėvų ar buvusio vyro prisijungimo duomenimis, kol galite.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis