Tačiau dėl to jis kaltino ne „Microsoft“ programinę įrangą, o žmones, kurie pardavinėja telefonus.
„Didžiausias iššūkis yra pramušti stiprias „Android“ ir „Apple“ pozicijas, – S.Elopo žodžius cituoja „TechCrunch“. – Mes nesulaukėme tokio susidomėjimo, kokio norėtume.“
Siekiant sudominti vartotojus, „Nokia“ žada glaudžiau bendradarbiauti su mobiliojo ryšio tiekėjais ir pardavėjais. Partnerių personalas bus apmokytas informuoti klientus apie „Windows Phone“ telefonus, kaip alternatyvą, kuri gali atitikti jų poreikius.
„Nokia“ išbandys ir dar vieną naują taktiką – sumažins „Lumia 610“ telefonų kainą, siekdama sudominti kainai jautresnius Kinijos pirkėjus. Tiesa, S.Elopas užsimena, kad kainas mažinti padeda „specifinė parama“ iš „Microsoft“.