Kviečia pasimatuoti slaugytojo profesiją
Žaidimų kūrimo bendrovė "Nordcurrent" džiaugiasi dar viena pasauline premjera, pristatė naują mobilųjį laiko valdymo žaidimą "Happy Clinic". Nors šis ligoninės tematikos žaidimas nepretenduoja į tikrovišką ligoninės procesų simuliaciją, tačiau gana tikroviškai atkartoja skubios pagalbos skyriaus darbo mastą, įvairovę ir tempą, rašoma pranešime spaudai.
Žaidėjams „įsikūnijus“ į pagrindinį žaidimo veikėją – slaugytoją, ligoninėje žaidžiantysis padeda gydytojams rūpintis pacientais, skiria diagnostinius, laboratorinius tyrimus bei užsiima kita svarbia veikla.
"Mūsų tikslas buvo nudažyti ligoninės aplinką linksmomis, pozityviomis spalvomis, kad žaidėjams būtų suteikta šviesi sveikatos priežiūros perspektyva. Sąmoningai vengėme dramatiškų situacijų ir nesėkmių, kurių galima tikėtis iš ligoninės tematikos žaidimo. Vietoj to, sumaniu būdu įveikęs kylančius iššūkius žaidėjas yra atitinkamai apdovanojamas", – teigia "Nordcurrent" generalinė direktorė Viktorija Trofimova.
Iššūkiai žaidime prilygstantys realiam darbui
Žaidimas integraliai supažindina ne tik su darbo specifika, bet ir infrastuktūra. Lygis po lygio didėjantis pacientų srautas ir problemų sudėtingumas priverčia žaidėjus uždirbtą valiutą investuoti į reikiamą įrangą, ligoninės interjerą, samdyti profesionalesnius gydytojus ir gerinti darbo sąlygas.
Vienas pirmųjų žaidimą išbandęs skubios pagalbos skyriuje dirbantis anesteziologas Ričardas Peldžius pastebi, jog žaidimu perteikiama ir slaugos darbuotojo profesijos problemiškumas, ir svarba.
„Tarp "Happy Clinic" žaidimo ir realios klinikos yra vienas akivaizdus panašumas – tai nuolatos pasitaikantys ir dažnu atveju netikėti iššūkiai, su kuriais susiduriame darbe. Tačiau žaidime perteiktas veiksmo tonas ir tai, kaip jis padeda atsiriboti nuo realybės, man iš ties leido atsipalaiduoti žaidžiant. Kartu, "Happy Clinic" žaidimu siunčiama svarbi žinia visuomenei apie slaugos darbuotojų svarbą ligoninėje“, – sako Ričardas Peldžius.
Nuo 2002 m. bendrovė, daugiausia dėmesio skirianti nemokamiems laisvalaikio žaidimams, sukūrė daugiau nei 50 žaidimų, kurie pritraukė daugiau nei pusę milijardo žaidėjų visame pasaulyje. Daugiau nei 200 darbuotojų turinčios įmonės apyvarta 2020 metais siekė per 52 milijonus eurų.