Ketvirtadienį Krašto apsaugos ministerija informavo, kad NKSC gavo duomenų apie parduotuvės „Kilobaitas.lt“ „didelės apimties klientų duomenų nutekėjimą“ ir ėmėsi aiškintis galimo kibernetinio incidento aplinkybes.
Centro direktoriaus Ryčio Rainio teigimu, yra bendradarbiaujama su parduotuvės atstovais siekiant nustatyti ir pašalinti saugumo spragą, greičiausiai leidusią prieiti prie duomenų.
„Taip pat rekomenduojame visiems šios internetinės parduotuvės klientams prevenciškai pasikeisti kompromituotus slaptažodžius, ypač, jeigu jie galioja jungiantis ir prie kitų to paties asmens paskyrų“, – sako R. Rainys.
Pasikeisti slaptažodžius klientus ketvirtadienio naktį paragino ir pati parduotuvės administracija.
15min taip pat primena, jog tai ne vienintelis duomenų saugos trikdis parduotuvės sistemoje. Prieš dvi savaites gautame pranešime klientas išreiškė rūpestį dėl nutekintų asmeninių duomenų, parduotuvės administracija tokią informaciją paneigė.
NKSC gautoje duomenų bazėje yra įrašai apie 191 tūkst. klientų – jų vardai, pavardės, el. pašto adresai, telefono numeriai, gyvenamosios vietos adresai ir nesaugiu šifravimo algoritmu užkoduoti prisijungimo slaptažodžiai.