Šį kartą jie nustebino daugelį iš mūsų ir pristatė 192-jų branduolių grafinį procesorių „Tegra K1“, kuris suprojektuotas pagal „Kepler“ konstrukciją. Kaip jau galite suprasti, „Nvidia“ pasistengė sukurti tokį produktą, kuris galėtų palaikyti „DirectX 11 API“. Tai reiškia, kad netolimoje ateityje pasirodys įrenginiai, sugebantys palaikyti „OpenGL 4.4“ bei „Unreal Engine 4“ žaidimų variklį. Kaip visuomet kompanija savo pristatymuose lygino naująjį procesorių su dabartiniu „Tegra 4“.
Galime teigti, kad skirtumas tikrai pastebimas. Žaidimuose pagerės apšvietimas, įvairūs atspindžiai, žaidimo detalės, tokios kaip vanduo ir panašiai, bus tikroviškesnės. Įdomu tai, kad šis procesorius turės dvi skirtingas versijas.
Pirmasis variantas turės 32-bitų, keturių branduolių, 2,3GHz taktiniu dažniu dirbantį „A15“ procesorių, o antrasis 2,5GHz, dviejų branduolių „Denver“ procesorių.
Vaizdo procesorius taip pat buvo palygintas su XBOX360 ir PS3 konsolėse esamais vaizdo procesoriais ir pagal galimybes stipriai juos pranoksta. Dėl to „Nvidia“ užtikrintai tvirtina, kad greitu metu konsolės lygio žaidimais jau galėsime mėgautis savo išmaniuose įrenginiuose.