„NY Times“: Viršgarsiniai lėktuvai – praeities svajonė ar aviacijos ateitis?

Nepaisant pažadų apie dviejų valandų trukmės skrydį iš Niujorko į Los Andželą, viršgarsinių oro linijų pramonė iš tikrųjų niekada taip ir neišskleidė sparnų.
Viršgarsiniai skrydžiai
Viršgarsiniai skrydžiai / „The New York Times“/Matt Williams nuotr.

Jai daugiausia trukdo fizikos dėsniai, ypač reiškinys, vadinamas „garsiniu bumu“ (angl. sonic boom) – kurtinantis triukšmas, pasigirstantis, kai orlaivis įveikia garso barjerą. Jis iš esmės ir pasmerkė viršgarsinę aviaciją būti neperspektyviu verslu.

Pranešama, kad septintojo dešimtmečio bandymų metu „garsinis bumas“ sutrupindavo langų stiklą, dėl jo įtrūkdavo tinkas ir iš lentynų krisdavo smulkūs daiktai. 1973 metais JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) uždraudė civiliniams viršgarsiniams orlaiviams skraidyti virš sausumos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis