„Omnitel“ teigia, kad jos 4G ryšys pasiekiamas 99 proc. lietuvių

„Omnitel“ nuo metų pradžios Lietuvoje įrengė ir paleido apie 300 naujų LTE 4G bazinių stočių. Su Kaliningrado sritimi besiribojančiame Panemunės regione pastačius naujas bazines stotis, „Omnitel“ tapo vieninteliu operatoriumi šioje Lietuvos dalyje teikiančiu sparčiausią mobilųjį internetą. Bendrovės 4G ryšiu dabar gali naudotis beveik 99 proc. Lietuvos gyventojų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Žmogus naudojasi telefonu
Žmogus naudojasi telefonu / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Omnitel“ 4G bazinių stočių plėtra iki vasaros pradžios nuosekliai vyko visuose Lietuvos regionuose ir pasiekė mažiausius miestelius bei atokiausias šalies vietoves. Didžiausią ryšio kokybės skirtumą pajus Panemunės krašto gyventojai ir per šią Lietuvos pasienio teritoriją vykstantys turistai. Šiuo metu pažangiausia 4G mobilioji ryšio technologija čia veikia tik „Omnitel“ klientams.

„Lietuvoje beveik nelieka apgyvendintų teritorijų, kuriose nebūtų sparčiausio 4G „Omnitel“ mobiliojo ryšio. Intensyvi plėtra ir investicijos į kokybę lėmė, jog šiuo metu greičiausiu Lietuvoje mobiliuoju internetu gali naudotis beveik 99 proc. gyventojų“, – sako Mindaugas Varanauskas, „Teo“ ir „Omnitel“ tinklo vadovas.

Jis pažymi, kad „Omnitel“ LTE ryšio technologijos pasiekiamumas artėja prie 100 proc. ribos ir galėtų padengti visą šalies teritoriją, jei plėtrai pasienio ruožuose būtų patvirtinti reikalingi tarpvalstybiniai susitarimai.

Beveik 1000 bazinių 4G stočių turintis „Omnitel“ mobiliojo ryšio tinklas yra plačiausias Lietuvoje, „Omnitel“ taip pat turi daugiausiai 4G celių, kurios užtikrina didelę tinklo talpą, greitį ir aprėptį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis