„OnlyFans“ persigalvojo: seksualinio turinio draudimą nukėlė neribotam laikui

„OnlyFans“ paskelbė, kad atidės turinio kūrimo politikos pakeitimus, nes sulaukė didelio vartotojų pasipriešinimo.
OnlyFans
OnlyFans / 123RF.com nuotr.

Sulaukė vartotojų pasipriešinimo

Praėjusią savaitę prenumeratos svetainė „OnlyFans“, garsėjanti savo suaugusiesiems skirtu turiniu, paskelbė, kad nuo spalio 1 d. blokuos seksualinio pobūdžio nuotraukas ir vaizdo įrašus. Šis sprendimas ilgai netruko.

Trečiadienį „Twitter“ platformoje pranešė, kad „sustabdė planuotą spalio 1 d. politikos pakeitimą“. Šiuo metu neaišku, ar toks nuosprendis įsigalios neribotam laikui.

„Dėkojame visiems, kad išreiškėte savo nuomonę“, – sakė bendrovė. „Mes ir toliau teiksime namus visiems kūrėjams“.

Sprendimas buvo priimtas sulaukus masinio platformos kūrėjų pasipriešinimo prieš naujai paskelbtas taisykles. Nors kūrėjai gali skelbti įvairų turinį – nuo maisto gaminimo iki fitneso vaizdo įrašų, tačiau geriausiai platforma žinoma dėl pornografinio pobūdžio turinio, iš kurio kūrėjai uždirba tūkstantines sumas.

„OnlyFans“ nuo šios sumos pasiima vos 20 proc.

Iš pradžių buvo teigiama, kad praėjusios savaitės pranešimo priežastis – investuotojų atsargumas. Organizaciniu lygmeniu bendrovėms gali būti sunku plėstis dėl investuotojų ir bankų stygiaus, kurie apskritai yra linkę vengti šios pramonės šakos. Su panašiais iššūkiais susiduria kanapių ir sekso žaislų startuoliai. Finansinių rėmėjų pasipriešinimas gali veiksmingai sužlugdyti visą verslo modelį.

Tačiau manoma, kad prie to prisidėjo ir platformą sukrėtęs nepilnamečių pornografijos skandalas, kai padirbtomis tapatybių kortelėmis naudodamiesi nepilnamečiai pardavinėjo savo kūno nuotraukas bei vaizdo įrašus prenumeratoriams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis