„Visada bus žmonių, kurie norės, kad ilgai laikytų baterija, todėl rinksis neišmaniuosius telefonus. Visuomet bus gyventojų, nepageidaujančių naudotis išmaniaisiais telefonais, ir visuomet bus vartotojų, tokių kaip kelininkai, miškininkai, specialiųjų tarnybų darbuotojai, kurie dirbs toli nuo kištukinio lizdo, kitaip sakant, neturės galimybės įkrauti telefono“, – aiškino „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas.
Kai kurie operatoriai stengiasi išlaikyti neišmaniesiems telefonams tinkamus mokėjimo planus – ribojama interneto galimybė arba suteikiamas labai nedidelis interneto duomenų kiekis. Pavyzdžiui, neseniai „Telia Lietuva“ sukūrė specialų planą be mobiliojo interneto.
Tiesa, toks požiūris svetimas „Bitei“. „Paprastieji telefonai sudaro maždaug trečdalį šiuo metu „Bitės“ klientų naudojamų įrenginių. Tačiau tarp šiuo metu parduodamų telefonų jau kurį laiką išmanieji sudaro absoliučią daugumą. Todėl į visus siūlomus planus yra įtraukti ir duomenų paketai. Tai darome dėl dviejų priežasčių. Visų pirma, sudarome galimybes išmaniuosius telefonus įsigyjantiems klientams išnaudoti visas jų galimybes. Ir antra, norime užtikrinti, kad klientas nepatirtų netikėtų ir neplanuotų išlaidų, jei net ir įprastas telefonas netyčia trumpam prisijungtų prie interneto, pavyzdžiui, atsinaujinant programinei įrangai. Todėl net paprasčiausi klientams skirti mokėjimo planai turi 1 gigabaitą duomenų. Toks duomenų kiekis leidžia užtikrinti saugumą, tačiau turi santykinai nedaug įtakos plano mėnesio mokesčiui“, - sakė „Bitės“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas Antanas Bubnelis.