Žaidimo režisierius Jeffas Kaplanas papasakojo, kaip kova su tokiais tulžimi besispjaudančiais žaidėjais, kurie įžeidinėja ne tik priešininkus, tačiau ir komandos draugus, kenkia „Overwatch“ žaidimo raidai.
J.Kaplan savo pranešime atskleidė, kad per „Overwatch“ gyvavimo laikotarpį, žaidimo administratoriai iš bendruomenės pašalino beveik pusę milijono žaidėjų ir prasitarė, kad bandymas žaidimo bendruomenėje palaikyti draugišką atmosferą kūrėjų komandai kainuoja marias laiko, kurį „Blizzard“ mieliau investuotų į žaidimo kūrimą ir tobulinimą. Tai sukėlė aršias diskusijas bendruomenėje – kodėl internetiniuose žaidimuose klesti patyčių kultūra?
Į šį klausimą šią savaitę pabandė atsakyti „Žaismo DNR“ naujienų kolektyvas.