Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pademonstruota, kaip galės atrodyti „PlayStation 5“ žaidimai: stulbinanti pažanga

Jei jums jau iki šiol atrodė, kad dabartiniai žaidimai mažai kuo skiriasi nuo realybės, tai „Unreal Engine 5“ galimybės tiesiog „nuneš stogą“.
„Unreal Engine 5“ demonstracija
„Unreal Engine 5“ demonstracija / Stopkadras

Dabar egzistuojantis itin populiarus ketvirtos kartos žaidimų variklis – „Unreal Engine 4“ – yra atsakingas už daugybės rinkoje esančių žaidimų grafiką, fiziką, apšvietimą, garsą, animaciją, dirbtinį intelektą ir t.t.

Žaidimų variklio kūrėjai leidžia savo kūriniu naudotis visiems žaidimų kūrėjams. Žinoma, už tai jie gauna 5 proc. pajamų, kurias sugeneruoja žaidimas, sukurtas panaudojus jų variklį.

Visi nori geriausio ir užtenka vien pasakyti, kad „Unreal Engine 4“ pagrindu yra sukurti tokie žaidimai, kaip „Fortnite“, „PlayerUnknown's Battlegrounds“, „Star Wars Jedi: Fallen Order“, „Batman: Arkham“ ir daugelis kitų „Windows“, „PlayStation 4“, „Xbox One“, „Nintendo Switch“ ir mobiliosiose platformose esančių žaidimų.

Taip, supratote teisingai. „Unreal Engine 4“ yra būtent tai, dėl ko galime mėgautis nuostabios kokybės žaidimais.

Ir jei iki šiol atrodė, kad dabartiniai žaidimai mažai kuo skiriasi nuo realybės. Ypač grafikos atžvilgiu. Tai „Unreal Engine 5“ tiesiog „nuneša stogą“.

„Unreal Engine 5“ sukūrė „Epic Games“ kompanija ir išleido labai įdomų vaizdo įrašą, kuriame pademonstruoja ką naujasis žaidimų variklis sugeba.

„Lumen in the Land of Nanite“ demo versija išbandoma su dar tik pasirodysiančia naujausia „PlayStation 5“ žaidimų konsole.

Kompanija tvirtina, kad 5-os kartos žaidimų variklis leidžia pasiekti tokį detalumą, kad žaidimas praktiškai prilygsta realybei. Ir tokiais nuostabiais žaidimais galėsime mėgautis žaisdami kompiuteriams „PlayStation“ bei „Xbox“ sukurtus žaidimus. Ir ne tik.

„Epic Games“ kompanija išvardija daugybę naujovių, tačiau itin pabrėžia dvi esmines:

  • „Nanite virtualizuota mikropoligono geometrija“ leidžia žaidimų kūrėjams sukurti tokį vaizdą, „kurį sudaro šimtai milijonų ar milijardai daugiakampių“ ir jį tiesiogiai importuoti į „Unreal Engine“;
  • „Lumen“ kūrėjams siūlo „visiškai dinamišką apšvietimo sprendimą, kuris iškart reaguoja į scenos ir šviesos pokyčius“. Tai reiškia, kad atskiri šviesos spinduliai gali daug kartų atšokti nuo paviršių, sukurdami „netiesioginius atspindžius didžiulėje, detalioje aplinkoje. Skalėje nuo milimetrų iki kilometrų.“

„Epic Games“ kompanija tvirtina, kad naujojo žaidimo variklio pagrindu kurtus žaidimus palaikys tiek dabartinės, tiek ir naujos kartos žaidimų konsolės bei asmeniniai kompiuteriai, „Mac“ taip pat, bei „iOS“ ir „Android“ įrenginiai.

O dabar visus darbus padėkite į šalį, pasileiskite šį vaizdo įrašą – būtinai per visą įrenginio ekraną ir geriausia kuo didesnį – ir tiesiog mėgaukitės:

VIDEO: Unreal Engine 5 Revealed! | Next-Gen Real-Time Demo Running on PlayStation 5

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų