Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Palies per pusę milijono vartotojų: neliks svarbios „Shopify“ funkcijos

Viena populiariausių internetinės prekybos platformų „Shopify“ išgyvena tūkstančiams vartotojų svarbius pokyčius: išjungia savo valdomą prekių apžvalgos programėlę. Automatizuotos rinkodaros platformą vystančio lietuvių startuolio „Omnisend“ duomenimis, šis sprendimas palies per 500 tūkst. vartotojų, rašoma pranešime žiniasklaidai, rašoma pranešime spaudai.
Elektroninė parduotuvė
Elektroninė parduotuvė / 123RF.com nuotr.

Kaip aiškina „Omnisend“ produkto direktorius Jaunius Danielius, „Shopify“ aplinkoje veikiančiomis elektroninėmis parduotuvėmis naudojasi milijonai žmonių visame pasaulyje, Lietuvoje tokių parduotuvių suskaičiuojama per 4 tūkst. Todėl, jo teigimu, vartotojų atsiliepimų pašalinimas neigiamai atsilieps ir prekių pardavėjams, ir pirkėjams.

„Ne paslaptis, kad daugelis pasiskaito atsiliepimus tiek apie juos dominančias prekes, tiek ir apie pačius pardavėjus. Nelikus „Shopify“ palaikomos prekių vertinimo funkcijos, galima tikėtis jei ne drastiško, tai ryškaus vartotojų srauto į internetines parduotuves sumažėjimo. Be to, tai neigiamai atsilieptų ir internetinio parduotuvės puslapio konversijai.

Asmeninio archyvo nuotr./„Omnisend“ produkto direktorius Jaunius Danielius
Asmeninio archyvo nuotr./„Omnisend“ produkto direktorius Jaunius Danielius

Abi šios priežastys gali nulemti pardavimų kritimą. Todėl čia prekiaujantys verslai turėtų suskubti laiku perkelti prekių vertinimo galimybę, jei nori išlaikyti šį svarbų įrankį“, – sako J.Danielius.

Daugiau atsiliepimų – daugiau dėmesio iš potencialių pirkėjų

Kad atsiliepimai apie prekes yra svarbūs bet kuriai internetinei parduotuvei, patvirtina ir „Omnisend“ turimi duomenys. Skaičiuojama, kad konversija tarp atsiliepimus nepalaikančios ir palaikančios elektroninės prekybos paskyros gali skirtis apie 10 proc. pastarosios naudai. Tokį skirtumą, pasak J.Danieliaus, nulemia internetinės paieškos sistemų preferencija unikaliam, realiam turiniui.

„Kitaip tariant, kai prekybininko puslapyje paliekamas atsiliepimas apie prekę, puslapis atsinaujina – tą mato ir „Google“, kuris labai vertina atnaujinamą turinį. Kuo dažniau atnaujinate turinį, tuo aukščiau pakylate „Google“ paieškos rezultatuose ir tuo didesnė tikimybė, kad jūsų parduotuvės nuorodą paspaus – tai turėtų būti kiekvieno internete prekiaujančio prekybininko tikslas“, – paaiškina specialistas.

Kaip teigia J.Danielius, prekių vertinimo atvaizdavimas paieškos sistemoje – dar viena paskata potencialiems pirkėjams paspausti būtent ant norimos internetinės parduotuvės nuorodos. Jis paaiškina, kad renkantis tarp vienodų ar panašių prekių, pirkėjas bus labiau linkęs rinktis tą, kurios vertinimą patogiai ir aiškiai matys internetinės paieškos lange.

Specialisto teigimu, pardavėjams šansus greičiau parduoti savo turimą produkciją padeda ne tik pirkėjų paliekami įvertinimai, bet ir pirkėjų pateikiamos realios nuotraukos. Be to, įvertinimai – vienodai svarbūs tiek pigioms, tiek ir brangioms prekėms.

Tačiau J.Danielius atkreipia dėmesį ir į kitą problemą: apžvalgų ir įvertinimų skaidrumo trūkumą. Pasak jo, yra daugybė istorijų, kaip prekių pardavėjai už vienokį ar kitokį atlygį kviečia vartotojus, nebūtinai įsigijusius prekių, palikti kuo daugiau teigiamų ir aukštesnio įvertinimo atsiliepimų.

„Laimei, tiek įsigaliojusi Europos Sąjungos „Omnibus“ direktyva, tiek ir atsakingi prekybininkai bei rinkodaros platformos didina visos elektroninės prekybos ekosistemos skaidrumą. Todėl jau baigėsi laikas, kai internetinės parduotuvės buvo kupinos perdėtai entuziastingų atsiliepimų“, – komentuoja „Omnisend“ produkto vadovas.

Kaip išlaikyti sukauptas „žvaigždutes“ prie savo prekių?

Nors jau po kelių savaičių „Shopify“ platforma išjungs prekių vertinimo funkciją, čia prekiaujantys tūkstančiai prekybininkų dar gali spėti išsaugoti sukauptus vertinimus, perkeliant juos į kitus kanalus. Tam gali praversti automatizuotos rinkodaros platformos, pavyzdžiui, „Omnisend“, siūlančios plataus masto sprendimus: nuo el. laiškų iki SMS žinučių pirkėjams. Tikimasi, kad toks sprendimas leis prekybininkams padidinti vartotojų srautą į jų el. prekybos paskyras.

„Net ir nelikus „Shopify“ vertinimo funkcijos, vertinimai niekur nedings – reikės tik šiek tiek patiems prekybininkams padirbėti norint juos išsaugoti. Prekių vertinimai taip pat galės būti perkelti į pasirinktą automatizuotą rinkodaros platformą, išlaikant tiek iki šiol sukauptų vertinimų istoriją, tiek ir jų atvaizdavimą elektroninėje parduotuvėje – tereikės tik importuoti ištrauktus duomenis.

Be to, per tą pačią platformą prekybininkai galės integruoti prekių vertinimus, pavyzdžiui, į specializuotus el. laiškus klientams“, – sako „Omnisend“ produkto vadovas J.Danielius.

Jis taip pat prideda, kad automatizuoti rinkodaros sprendimai gali padėti ne tik išsaugant prekių apžvalgas, bet ir užtikrinant sklandžią pirkėjo kelionę nuo susidomėjimo iki galutinio sprendimo. Tai leistų dar labiau padidinti internetinės parduotuvės konversijos lygį, pirkėjų pasitikėjimą prekybininku ir pardavimų pajamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai