Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Panasonic“ ketina grįžti į tarptautinę išmaniųjų telefonų rinką

Japonijos elektronikos gamintojas „Panasonic“ pranešė ketinantis atnaujinti „Android“ išmaniųjų telefonų prekybą Europoje, o vėliau ir kituose pasaulio regionuose. Bendrovė taip pat pristatė pirmojo savo produkto prototipą, kuris senajame žemyne pasirodys jau kitų metų pavasarį.
Prototipinis „Panasonic“ išmaniojo telefono modelis.
Prototipinis „Panasonic“ išmaniojo telefono modelis. / „Panasonic“ nuotr.

Pristatytas parodomasis modelis dar neturi prekinio pavadinimo, o žiniasklaidai gamintojas atskleidė vos keletą jo techninių charakteristikų. Yra žinoma, kad prietaisas turės 4,3 colio įstrižainės qHD (960 x 540 taškų) raiškos OLED pagrindu veikiantį lietimams jautrų ekraną. Gamintojas taip pat nurodė, kad plonas, sodriai juodos spalvos korpusas bus atsparus vandeniui bei dulkėms, o sprendžiant iš oficialių nuotraukų įrenginys turėtų palaikyti ir NFC ryšio technologiją.

„Panasonic“ apie šį išmanųjį telefoną kol kas neatskleidė jokios papildomos informacijos, nežinoma ir jo kaina. Telekomunikacijų portalo „FierceWireless“ žiniomis, produktas visų pirma bus skirtas vidutinio amžiaus verslininkams. Atsižvelgiant į faktą, kad tai parodomasis modelis, gali būti, jog prieš pasirodymą rinkoje gamintojas pakeis jo išvaizdą ar kitas savybes.

Išplatintame pranešime spaudai rašoma, kad įmonė ketina aktyviai plėtoti siūlomų modelių liniją, o iki 2015 metų visame pasaulyje tikisi parduoti iš viso 15 mln. išmaniųjų telefonų.

Europoje mobiliųjų telefonų prekybą „Panasonic“ nutraukė dar 2005-aisiais, kuomet išleido paskutinį savo prietaisą „X800“. Vėliau mobiliaisiais įrenginiais bendrovė prekiavo tik Japonijoje.

Po šešerių metų pertraukos išplėsti savo verslą ir grįžti į tarptautinius vandenis paskatino pasikeitusi rinkos padėtis. Dar praeito mėnesio pabaigoje „Reuters“ pranešė, kad bendrovė trečiąjį 2011-ųjų ketvirtį patyrė didžiausius finansinius nuostolius per dešimt pastarųjų veiklos metų. Taip atsitiko dėl smukusios televizorių paklausos bei aštrėjančios konkurencijos su Pietų Korėjos bendrove „Samsung“.

Siekdama optimizuoti veiklą „Panasonic“ ėmė mažinti savo darbuotojų skaičių bei įsteigė antrinę įmonę, kuri gamins kompiuterinių sistemų, tinklo įrangos bei mobiliųjų komunikacijų produktus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?