„Apple“ jau ne vienerius metus samdo automobilių pramonės ekspertus – ypač tokius, kurie turi patirties autonominių automobilių srityje. 2015 metais „Tesla“ vadovas Elonas Muskas netgi įgėlė jiems sakydamas „jeigu nepavyksta įsidarbinti į „Tesla“, eini dirbti į „Apple“. Tačiau ilgą laiką įmonė, labiau žinoma dėl savo išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių, apie savo ketinimus automobilių pramonėje tylėjo tarsi vandens į burną prisėmę. Visa tai pasikeitė gruodį, kai „Apple“ parašė laišką, adresuotą JAV Nacionalinei greitkelių eismo saugumo administracijai ir nurodė, kad „aktyviai investuoja“ į mašininį mokymąsi, skirtą autonominėms sistemoms, ypač – transportavimo srityje.
O naujausias DMV svetainės atnaujinimas patvirtina, jog „Apple“ iš tiesų labai rimtai svarsto apie žengimą į autonominių transporto priemonių rinką – veikiausiai tai reiškia, kad „Apple“ kuria automobilių valdymo programinę įrangą.
Norint gauti DMV leidimą bandyti autonominius automobilius reikia, kad pareiškėjas raštiškai parodytų norą išbandyti savo technologijas ir visus automobilius, kuriuose šios technologijos sumontuotos, papildomai apdraustų. Įmonės, bandančios bepiločio vairavimo automobiliams technologijas, turi saugoti visus įrašus apie tai, kaip vairuotojai buvo priversti perimti valdymą į savo rankas saugumo sumetimais ar dėl bet kokių kitų priežasčių
Santykinai griežtos Kalifornijoje taikomos autonominių automobilių bandymų taisyklės atbaido daugelį kompanijų nuo siekio gauti leidimą bandymams būtent šioje valstijoje. Tą parodo ir „Uber“ pavyzdys – praėjusių metų gruodį negavę reikiamų leidimų jie pradėjo bandomuosius autonomiškai valdomų automobilių bandymus. Dėl tokios savivalės buvo nutrauktas visų bandymuose naudotų automobilių registravimas, dėl ko „Uber“ buvo priversti perkelti bandymus į Arizonos valstiją, kur turėti tokį leidimą nėra privaloma. Praėjus dar keliems mėnesiams „Uber“ visgi atliko reikiamus registracijos veiksmus ir dabar savo autonominius automobilius jau vėl gali bandyti Kalifornijos keliuose.
Anot „Bloomberg“, „Apple“ paraiškoje, pateiktoje Kalifornijos DMV, kalbama apie tris 2015 metų „Lexus RX540h“ miesto visureigius ir šešis vairuotojus.