„Facebook“ platformoje bandant išsiųsti žinutę M.Zuckerbergui, kai kuriais atvejais vartotojams siūloma susimokėti 100 dolerių už tai, kad žinutė nukeliautų tiesiai į gautų pranešimų dėžutę, skelbia Mashable.com. Atsisakius susimokėti, žinutė atsiduria prie „Kitų“ pranešimų (kuriuos socialinio tinklo nariai tikrina rečiau, ar net apskritai jų neskaito).
Tiesa, jei asmuo yra M.Zuckerbergo gerbėjas (t.y. seka jo pranešimus), susimokėti jo neprašoma. „Facebook“ įkūrėjas turi apie 16 mln. gerbėjų.
Anksčiau socialinis tinklas eksperimentavo siūlydamas susimokėti 1 dolerį už tai, kad žinutės nukeliautų į draugų sąraše nesančių asmenų gautų pranešimų dėžutes. Tokiu būdu siekiama filtruoti reklaminius pranešimus bei brukalus. Panašu, kad garsenybėms „Facebook“ gali pasiūlyti drastiškesnį žinučių filtravimo būdą.
Paprašyti tai pakomentuoti, „Facebook“ atstovai pareiškė, kad testuoja „kraštutines kainas“, siekdami išsiaiškinti, kaip būtų galima filtruoti brukalus.