Parodoje „Balttechnika“ – svarbiausios pramoninės inovacijos

Vilniuje vyksta 27-oji tarptautinė specializuota gamybos, inovacijų ir inžinerinių sprendimų parodą „Balttechnika 2019“ – vienintelis ir svarbiausias inžinerinės pramonės metų renginys Lietuvoje, rašoma pranešime spaudai.
Paroda „Baltechnika 2019“ fotografuota HUAWEI P30 Pro
Paroda „Baltechnika 2019“ fotografuota HUAWEI P30 Pro / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Tris dienas vyksiančioje parodoje pristatomos visos inžinerinės pramonės naujienos bei inovacijos, vyks 47 specializuoti renginiai, bus intensyviai mezgami nauji kontaktai. Parodoje prisistatys 100 įmonių iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Rusijos, Prancūzijos, Suomijos, Vokietijos, Švedijos ir Kinijos.

„Balttechnika 2019“ bus galima pamatyti naujausius inžinerinei pramonei siūlomus įrenginius bei sprendimus: galimybė apžiūrėti ir išmėginti pirmą kartą Baltijos šalių rinkai siūlomas 40 kv. m. užimančias lazerinio pjaustymo stakles, kurių našumas stebina net patyrusius metalo apdirbimo specialistus, ar pamatyti, kaip tiksliai dirba naujos kartos robotai – bendradarbiauti gebantys kobotai.

Parodos metu vyks konferencija „SMART gamyba: šiuolaikinės gamybos evoliucija ir transformacijos“, kurioje pranešimus skaitys „Enterprise Europe Network“ vadovė Lietuvoje Daiva Besagirskaitė, „Hansa World“ tarptautinis konsultantas Dejanas Rikićius (Suomija), ABB pardavimų vadovas Vladas Jablonskis ir kiti savo srities profesionalai.

Parodoje svečiuosis „Microsoft“ ir „Wonderware AVEVA“ atstovai, kurie seminare „Ką gali skaitmeninės gamybos transformacija?“ papasakos apie esamas ir būsimas skaitmeninimo ir skaitmeninės transformacijos galimybes pramonės įmonėse ir išmaniosiose miesto programose bei automatizavime – su standartiniais „Wonderware“ ir „Microsoft“ sprendimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis