Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paskelbti programuotojų kūrybinių dirbtuvių „Hack4LT“ nugalėtojai

Penktadienio vakarą paaiškėjo Vilniaus universiteto (VU) Komunikacijos fakulteto ir VU bibliotekos organizuotų pirmųjų jungtinių didžiausios Europos skaitmeninės bibliotekos „Europeana“ ir svarbiausio ES humanitarinių mokslų tyrimų tinklo „DARIAH“ programuotojų kūrybinių dirbtuvių (hakatono) „Hack4LT“ nugalėtojai.
Programuotojų kūrybinių dirbtuvių „Hack4LT“ akimirka
Programuotojų kūrybinių dirbtuvių „Hack4LT“ akimirka / „Hack4LT“ organizatorių nuotr.

„Hack4LT“ – tai neformalios dirbtuvės, suburiančios kompetentingus ir entuziastingus programinės įrangos kūrėjus, skatinančios per trumpą laiką realizuoti įdomias, pritaikomas ir prasmingas programines idėjas.

Kūrybinėse dirbtuvėse dvi dienas vyko intensyvios programavimo sesijos, kuriose skirtingos darbo grupės, panaudodamos atvira prieiga pasiekiamus „Europeana“ skaitmeninius išteklius, realizavo idėjas dviejose teminėse erdvėse: „Europeana“ išteklių pritaikymas visuomenės poreikiams ir „Europeana“ išteklių pritaikymas humanitarinių mokslų tyrimų poreikiams.

Dviejų geriausių idėjų, paverstų technologiniais sprendimais (prototipais), autoriai šiandien buvo apdovanoti piniginiais prizais.

Humanitarinių mokslų nominacija skirta komandai „Manuscript“ (Mantas Zimnickas, Albertas Gimbutas ir Justas Sadzevičius). Jiems atiteko VU rektoriaus įsteigtas 500 eurų prizas.

Kitas 500 eurų prizas, įsteigtas informacinių sistemų ir programinės įrangos kūrimo kompanijos UAB „Asseco Lietuva“, skirtas už geriausiai realizuotą idėją, orientuotą į plačiąją visuomenę. Jį laimėjo komanda „Code United“ (Kostas Rutkauskas, Maksimas Sorokinas, Mindaugas Ūba ir Saulius Mikalonis).

Komandų nariai baigė studijas VU Matematikos ir informatikos fakultete. Kai kurie dalyviai kurdami programas be miego praleido visą parą.

„Turėjome ilgą diskusiją ir dėl kriterijų, technologijų sudėtingumo, idėjos naujumo bei pritaikomumo. Tačiau abiejose kategorijose nugalėtojai buvo labai aiškūs ir kitos komandos nuo jų atsiliko 5-6 balais iš 21“, – sakė vertinimo komisijos narys, doc. dr. Rimvydas Laužikas.

Pirmą kartą Lietuvoje organizuojamų kultūros paveldo kūrybinių dirbtuvių „Hack4LT“ siekis – skatinti inovatyvių idėjų plitimą kultūros paveldo ir humanitarinių mokslų skaitmeninimo srityse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų