Paslaugų naudojimo statistika parodė: dirbame ilgiau, laisvalaikį pradedame vėliau

Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ paslaugų vartojimo statistika rodo, kad karantinas pakeitė žmonių kasdienius įpročius – naršo daugiau, dirba ilgiau ir laisvalaikį pradeda vėliau, rašoma įmonės pranešime spaudai.
Nuotolinis darbas
Nuotolinis darbas / 123RF.com nuotr.

„Žmonės operatyviai prisitaikė prie susiklosčiusios situacijos ir rado būdą dirbti bei mokytis nuotoliniu būdu. Tai – pirmoji indikacija, kad su laiku adaptuosis ir atsigaus ekonomika“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Pamokoms ir biurams persikėlus į namus pasikeitė mobiliojo interneto vartojimo dinamika – keitėsi valandos, kuriomis žmonės įprastai daugiausiai naudojosi mobiliuoju internetu.

Prieš karantiną aktyviausiai buvo naršoma apie 20 val. vakaro. Įprastai vakarais žmonės internetą naudoja pramogoms ir laisvalaikiui – filmams žiūrėti, muzikai klausyti ar bendrauti su draugais bei artimaisiais.

Prasidėjus karantinui užfiksuoti du naršymo pikai – 12-13 val. dienos ir 21 val. vakaro. Tai rodo, kad karantinas pakoregavo lietuvių rutiną: laisvalaikis prasideda vėliau nei įprastai, o dienos metu mobilusis internetas daugiau nei anksčiau naudojamas darbui ir pamokoms.

Pirmąją karantino savaitę naršymas augo 62 proc., o pradėjus jį švelninti vis tiek išliko net 30 proc. didesnis nei prieš karantiną.

Tuo tarpu iškalbėtų minučių skaičius rodo, kad ekonominiai procesai šalyje stabilizuojasi ir pradeda grįžti į ankstesnįjį lygį.

Pirmąją saviizoliacijos savaitę tinkle prakalbėtų minučių kiekis buvo 32 proc. didesnis. Pradėjus švelninti karantino sąlygas, atsiradus daugiau gyvo bendravimo su draugais ir artimaisiais bei augančio žmonių, grįžtančių dirbti į biurus, skaičiaus, augimas siekia 13 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis