Ir nors teko sunerimti dėl žmogaus saugumo (ypač po to, kai 10 minučių nepavyko susisiekti, nes „Numeris, kuriuo bandote susisiekti, yra už ryšio zonos ribų“), pasirodo, nieko dramatiško nenutiko – ryšys nutrūko dėl to, kad Karolis važinėjosi po miškus, prastesnio ryšio zonoje.
„Iš tikro telefonas dirba puikiai. Labai nenorėčiau jo grąžinti, bet turbūt teks. Jeigu „Samsung“ atšaukia, tai ir garantija turbūt negalios“, – sakė Karolis. Be to, jis buvo informuotas, kad gamintojas po kurio laiko visus „Note 7“ nuotoliniu būdu tiesiog išjungs. – Mano telefonas jau pakeistas. Turėjau pirmąjį, o tada nuotoliniu būdu jie apribojo krovimą iki 60 procentų, tiesiog akumuliatorius daugiau 60 procentų nepasikraudavo, ir bent jau tada skambinėjo telefono pardavėjas [„Mobili linija“ – red.], kuris sakė, kad maždaug po mėnesio jis bus išjungtas nuotoliniu būdu. Nežinau, tiesa čia ar netiesa“.
Iš tikro telefonas dirba puikiai. Labai nenorėčiau jo grąžinti, bet turbūt teks.
„Veikia puikiai, man jis pats geriausias telefonas kokį esu turėjęs lyginant su kitais gamintojais. Nei pirmą, nei antrą kartą, po pakeitimo, telefonas nėra kaitęs iš viso. Grąžinti ketinu, nes tai yra privaloma. Jeigu būtų variantas, kad išspręstų problemą ir įrenginius paliktų rinkoje – tikrai naudočiausi“, – Karoliui antrino el. laišką 15min parašęs Evaldas, taip pat įsigijęs įrenginį iš bendrovės „Mobili linija“.
„Mobilios linijos“ direktorius Edas Pangonis tikina, kad nors jo bendrovė oficialių instrukcijų dėl telefonų grąžinimo iš „Samsung“ nėra gavusi, jo bendrovė stebi naujienas internete ir šiuos telefonus pradėjo priimti iškart paskelbus apie gamybos nutraukimą. Iš viso „Mobili linija“ yra pardavusi iki trijų dešimčių šio modelio įrenginių, šiuo metu dar negrąžintų liko tik keletas.
Panašu, kad greita reakcija pasižymi ne visi prekybininkai. Štai 15min skaitytojas Arūnas, įsigijęs įrenginį „Avitelos“ parduotuvėje, pakaitinį telefoną gavo spalio 12 dieną, nors jau diena anksčiau „Samsung“ išplatino raginimą šiuos telefonus (taip pat ir pakaitinius) nedelsiant išjungti ir grąžinti pardavėjui.
„2016 10 12 d. gavau iš jų raštą/aktą, kad galiu atsiimti naują įrenginį vietoje priduoto senojo. Aišku, vakar aš jį atsiėmiau ir vėl naudoju. Įdomi situacija gaunasi tuo, kad oficialiai skelbia jog gamyba stabdoma ir siūloma įrenginiu nesinaudoti, tačiau pakeitimo procesas toliau sėkmingai vykdomas. Čia galbūt tik Lietuvos rinkos niuansai, tačiau čia aš jau bejėgis kažką spręsti. Tiesiog naudojuosi ir jokių iškilusių problemų neturiu su įrenginiu. Aišku bus klausimas, kai reikės lipti į lėktuvą“, – rašė Arūnas.
Ir nors užsienio žiniasklaidos šaltiniai skelbia apie pavojingų „Note 7“ surinkimą tam naudojant ugniai atsparias dėžutes, kuriose turėtų būti gabenami įrenginiai, mobiliojo ryšio operatoriaus „Omnitel“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis tvirtina, kad bent jau jo atstovaujama bendrovė nei instrukcijų galutiniam įrenginių surinkimui, nei ugniai atsparių dėžučių iš „Samsung“ dar nėra gavusi.
Bendrovės svetainės lietuviškoje versijoje „Note 7“ savininkams rašoma: „Visiems Note 7 savininkams patariame telefonais nebesinaudoti, padaryti jame esančių duomenų atsarginę kopiją ir telefoną išjungti. Šiuo metu dirbame su savo partneriais visame regione dėl pakeitimo programos, kuri leis turimus Note 7 pakeisti į Galaxy S7 arba S7 Edge. Susidaręs kainų skirtumas klientams bus kompensuojamas. Nenorintiems keisti telefono į kitą, grąžinsime visą pinigų sumą. Informacija apie pakeitimo programos tvarką bus pateikta šiame puslapyje bei asmeniškai kiekvienam vartotojui“, rašoma gamintojo svetainėje.“
Grąžinantiems – papildoma kompensacija
Užsienio žiniasklaida taip pat rašo, kad JAV rinkoje „Samsung“, skatindama spartesnį įrenginių grąžinimą, visiems klientams šalia grąžinamų pinigų už telefoną papildomai skiria ir 100 dolerių kreditą kito įrenginio įsigijimui.
Tuo tarpu Lietuvos rinkoje „Samsung“ kredito ar nuolaidų grąžinusiems „Note 7“ visuotinai dar netaiko. „Šiuo metu kaip tik deramasi su partneriais. Bendrovė „Samsung“ dėkinga savo ištikimiems klientams už kantrybę šiuo laikotarpiu ir ieško geriausio būdo, kaip jiems atsidėkoti“, – pranešė bendrovės atstovė spaudai.
E.Pangonis tikina, kad „Mobili linija“ su „Samsung“ jau sudarė sutarimą dėl 100 eurų nuolaidos grąžinusiems „Note 7“ įrenginį ir pageidaujantiems įsigyti „Galaxy S7“ ar „Galaxy S7 Edge“. „Omnitel“ atstovas A.Stasiulaitis tvirtina, kad nuolaidų įsigyjant kitą įrenginį taip pat pasiūlys, tik kol kas nesutarta, ar ji bus 100 eurų dydžio, ar didesnė.
Nors nė vienas „Tele2“ klientas „Galaxy Note 7“ jau nebeturi – visi jie susigrąžinti netrukus po pirmųjų problemų išviešinimo rugsėjo pradžioje – operatorius šiuos įrenginius užsisakiusiems asmenims taip pat siūlo nuolaidas nuo 100 eurų (pasirinkus tam tikrus ryšio paslaugų planus ji gali būti didesnė) ir dovanų rinkinį – „Samsung Gear VR2“ virtualios realybės akinius ir „Samsung Lens Cover“ dėkliuką papildomiems fotoaparato objektyvams tvirtinti. „Tele2“ šiuo pasiūlymu skubina naudotis nuo spalio 17 dienos.
Keisdami savo „Galaxy Note 7“ į „Samsung Galaxy S7“, „Samsung Galaxy S7 Edge“ ar kitą šio gamintojo telefoną, „Bitė Lietuva“ klientai dovanų gaus 130 eurų vertės 250 GB talpos duomenų kaupiklį.
Primename, kad „Samsung“ spalio 11 dieną paskelbė apie visišką telefonų „Note 7“ gamybos nutraukimą ir visų įrenginių atšaukimą dėl to, kad telefonai dėl neaiškių priežasčių savaime užsidegdavo. Įdiegus kito gamintojo akumuliatorius problemos išspręsti nepavyko, tiksli užsidegimo priežastis iki šiol nėra žinoma.