Pažinčių programėlės griebiasi dirbtinio intelekto: ar jis padės užmegzti tikrą ryšį?

Pažinčių programėlių milžinai varžosi kurdami dirbtinio intelekto (DI) įrankius, kurie padėtų nusivylusiems naudotojams sklandžiau pradėti pokalbius ir užmegzti romantiškus santykius. Pasak Justinos Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovės, vartotojai tampa vis išrankesni, o pažinčių programėlių pažadai surasti tikrąją meilę pildosi ne visiems, rašoma „Tele2“ pranešime spaudai.
Modernūs pasimatymai
Modernūs pasimatymai / 123RF.com nuotr.

„Internetinių pažinčių programėlių rinka susiduria su iššūkiais tokiais kaip kintantys vartotojų įpročiai, didėjantis konkurentų skaičius ir žmonių jaučiamas nusivylimas tokio tipo programėlėmis. Vartotojai yra gana išlepinti, visko matę ir vis ieško inovatyvesnių sprendimų, todėl pažinčių programėlėms tampa sudėtingiau išsiskirti iš gausybės panašių konkurenčių“, – mintimis dalijasi J.Antropik.

Pavyzdžiui, „Bumble“ programėlės, vertinamos 830 mln. JAV dolerių, akcijos rugpjūčio mėnesį smuko daugiau nei 25 proc., kai buvo sumažinta jos pajamų prognozė ateityje. Neseniai atliktas prekių ženklo pertvarkymas nepasiteisino ir nepadidino vartotojų skaičiaus.

Didžiausias pažinčių programėlių rinkos žaidėjas „Match Group“, vertinamas 9,6 mlrd. JAV dolerių, taip pat patiria spaudimą iš investuotojų. Pagrindinis produktas „Tinder“ jau septynis ketvirčius iš eilės fiksuoja mokama programėlės versija besinaudojančių abonentų mažėjimą.

DI į kairę ir dešinę pirštu per ekraną brauks už mus?

Reaguodamos į nepalankią pažinčių programėlių finansinę statistiką ir prastas ateities prognozes, įmonės kuria pažangius DI įrankius, kurie gali padėti vartotojams lengviau užmegzti santykius, analizuoti pokalbius ir pateikti asmeniškai pritaikytus santykių patarimus.

J.Antropik sako, kad „Tinder“, per ateinančius 12 mėnesių ketina diegti daugiau DI įrankių. Jie programėlės naudotojus lydės visos naujos pažinties ir santykių, kol jie dar vyksta aplikacijos rėmuose, metu.

„Bendrovė jau pradėjo vystyti ribotą DI profilio kūrimo įrankį, skirtą palengvinti „nuotraukų pasirinkimo naštą“. Ši naujovė nuskaito vartotojo asmenines nuotraukas ir parenka tas, kurias naudojant vartotojas turi didžiausią pasisekimą tarp jį dominančių partnerių. „Bumble“ šiuo metu veikia panašus, bet vis dar ne toks tobulas įrankis. Šios programėlės atstovai teigė, kad taip pat kuria tobulesnę nuotraukų atrinkimo funkciją“, – teigia „Tele2“ atstovė.

Anot socialinių medijų ekspertės, „Hinge" planuoja pristatyti pokalbių robotą, kuris padėtų vartotojams sklandžiau bendrauti. Naudojant DI, robotas generuos atsakymus į žinutes, tarsi suteikdamas vartotojams papildomą palaikymą pokalbyje ir padės „neieškoti žodžio kišenėje".

Be to, sistema analizuos pokalbius ir pateiks vartotojams atsiliepimų apie jų bendravimo stilių bei suderinamumą su kitu žmogumi. Taip žmonės galės greičiau rasti bendrą kalbą ir sutelkti dėmesį į keletą potencialių partnerių, o ne pasimesti jų gausoje.

Pokyčių reikalingumą taip pat pagrindžia šių metų kovo mėnesį tarptautinės rinkos tyrimų agentūros „OnePoll“ atlikta apklausa, kuri parodė, kad daugiau nei trys ketvirtadaliai pažinčių programėlių naudotojų patyrė perdegimą, o 40 proc. jų dėl išsekimo kaltina pasikartojančius nesėkmingus santykius.

„Programėlės, skirtos pažintims, stengiasi paversti meilės paiešką efektyviu verslu, o ne likimo nulemtu atsitiktinumu. DI padeda šiame procese, tačiau dar nėra pakankamai pažengęs, kad galėtų rasti tobulą partnerį, kaip tai vaizduojama distopiniame seriale „Black Mirror“. Šiuo metu DI įrankiai yra naudingi kuriant profilio aprašymus ar suteikiant pokalbio idėjų, tačiau žmonių autentiškumo ir tikro ryšio kūrimas lieka už jo galimybių ribų“, – sako „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis