Rekordinio dydžio laivas yra 382 metrų ilgio ir 127 metrų pločio. Milžiniškas katamarano konstrukcijos laivas pastatytas Pietų Korėjoje, „Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering“ laivų statykloje.
„Pieter Schelte“ sugebės iš vandens ištraukti iki 48 tūkst. tonų sveriančias naftos gavybos platformas ir 25 tūkst. tonų sveriančias tų platformų atramas.
Kainavo jis 1,7 mlrd. JAV dolerių, o jo sraigtus suka 11,2 megavato varikliai. Beje, tuos sraigtus gamino „Rolls Royce“, o jų šis plaukiojantis titanas iš viso turi velnio tuziną – 13.
„Pieter Schelte“ sugebės iš vandens ištraukti iki 48 tūkst. tonų sveriančias naftos gavybos platformas ir 25 tūkst. tonų sveriančias tų platformų atramas. Tada laivas demontuotus statinius galės tuo pat metu transportuoti į kitą gavybos vietą.
Maža to, milžiniškas laivas ir pats moka „išlįsti“ iš vandens – net į 25 metrų aukštį. Tam atvejui, jei reikėtų didžiulės jėgos naftos platformos išjudinimui.
Šis laivas priklausys Šveicarijos kompanijai „Allseas“ ir, kaip manoma, plaukioti pradės jau kitais metais.
„Pieter Schelte“ gebės išvystyti 25,9 km/val. greitį. Jame galės gyventi ir dirbti 571 žmogaus įgula.
Tiesa, didžiausiu planetoje laivu jis išbus maždaug šešerius metus, mat 2020 m. šveicarų bendrovė „Allseas“ planuoja įsigyti dar didesnį panašios paskirties laivą, kuris galėtų „perkraustyti“ dar didesnes naftos gavybos platformas.
Ilgiausias (bet ne didžiausias) pasaulyje laivas šiuo metu yra taipogi „Daewoo Shipbuilding“ pastatytas kompanijai „Maersk“ priklausantis 0,4 km ilgio konteinervežis „Triple-E“.