„Northrop Grumman B-2 Spirit“ pirmam skrydžiui pakilo dar 1989 metais. Skraidančio sparno lėktuvas buvo sukurtas taip, kad būtų kiek įmanoma sunkiau pastebimas. Šis orlaivis yra beveik nefiksuojamas radarų, gali pasiekti 1010 km/val. greitį ir vienos kelionės metu įveikti daugiau nei 11 tūkstančių kilometrų. B-2 turi keturis variklius, kurie yra paslėpti giliai fiuzeliaže.
B-2 kabinoje dirba du pilotai. Vis dėlto, lėktuvo įranga yra stipriai automatizuota, jis, praktiškai, gali skristi ir pats. Vienas iš pilotų ilgos kelionės metu gali pailsėti sulankstomoje lovoje. Iš tiesų, rašant apie daugelį B-2 technologijų, prie kiekvieno teiginio reikia pridėti „manoma“. Pavyzdžiui, manoma, kad šis bombonešis turi šviesos jutiklius, kurie perspėja pilotą apie dangaus spalvą – pagal tai pasirenkamas skrydžio aukštis.
Žinoma, Šaltajam karui pasibaigus ir atėjus informacinių technologijų amžiui, B-2 paslapčių šydas buvo praskleistas. Tačiau iki šiol niekas nėra filmavęs skrendančio B-2 kabinos. Dabar Jungtinių Valstijų karinės oro pajėgos ne tik įsileido civilį žurnalistą Jeffą Boltoną, bet jam dar ir leido pafilmuoti.
Pats J.Boltonas negalėjo patikėti tokia galimybe. B-2 iš esmės yra vienintelis „Stealth“ technologijomis apsaugotas bombonešis. Neįtraukiant to, kas yra sukurta „už uždarų durų“ (pavyzdžiui, B-2 pamainos), „Northrop Grumman B-2 Spirit“ yra slapčiausias JAV pajėgų bombonešis. Teigiama, kad šis lėktuvas yra kertinis JAV branduolinio pajėgumo akmuo. Kodėl dabar buvo leista išvysti jo kabiną?
Iš tikrųjų, viskas labai paprasta. B-2 kabinoje nėra nieko labai slapto – jos nuotraukos jau buvo publikuotos ne kartą. Apskritai, daugelis lėktuvų naudoja panašius prietaisus. Kita vertus, galbūt šis momentas simbolizuoja tai, kad ateityje panaši medžiaga bus pateikiama atviriau.