Pirmąją karantino savaitę lietuviai šlavė kompiuterius ir žaidimų konsoles, žiūrėjo apokaliptinius filmus

Išgyventi pirmąją karantino savaitę žmonėms padėjo technologijos. Kartais išaugę kompiuterių ir žaidimų konsolių pardavimai, į viršų šovęs skambučių, interneto srautas ir TV turinio vartojimas rodo, kad žmonės iš namų ne tik dirba, bet namuose ir pramogauja, rašoma pranešime.
Filmas „Svetimas. Covenant“
Filmas „Svetimas. Covenant“

„Telia“ Įrangos vadovas Aurelijus Vaičiulionis skaičiuoja, kad praėjusią savaitę labiausiai – net keturis kartus – išaugo žaidimų konsolių pardavimai. Kompiuterių, lyginant su įprastomis dienomis, pirmąją karantino savaitę „Telia“ klientai įsigijo dukart daugiau, taip pat dukart ūgtelėjo televizorių pardavimai, o štai telefonų ir planšetinių kompiuterių pardavimai šiek tiek smuktelėjo.

„Karantinas pakeitė žmonių įpročius: užsidarę namuose jie suskubo pasirūpinti daiktais, kurie paįvairina jų laisvalaikį. Kita vertus, išaugę kompiuterių pardavimai yra signalas, kad ne visi buvo pasiruošę ir turėjo darbui iš namų tinkamą įrangą. Tuo metu kiti brangesni pirkiniai, kurie namuose ne tokie aktualūs, atidedami vėlesniam laikui“, – sako A. Vaičiulionis.

Nors visi „Telia“ salonai karantino laikotarpiu lieka uždaryti, tačiau „Telia“ e. parduotuvės pajamos per savaitę išaugo beveik dvigubai. Kol tęsiasi nepaprastoji situacija, visos „Telia“ prekės į namus žmonėms ir įmonėms yra pristatomos nemokamai.

Nuotolinis ne tik darbas, bet ir pramogos

Žmonėms persikrausčius dirbti iš namų, akivaizdžius pokyčius fiksuoja ir „Telia“ tinklo specialistai. Praėjusią savaitę nuo pat pirmadienio piko valandomis balso skambučių srautas išaugo 70 proc., tarptautinis interneto srautas – daugiau kaip 40 proc., mobiliųjų duomenų suvartojama 15 proc. daugiau. Ši tendencija išliko stabili visą savaitę. „Telia“ atstovai pabrėžia, kad įmonės tinklas suformuotas taip, kad atlaikytų staigiai išaugusį naudojimą, įrangos gedimus, fizinį infrastruktūros pažeidimą ar kibernetinius išpuolius, todėl didesnių sutrikimų pavyko išvengti.

Tuo metu išmaniosios televizijos „Telia TV“ statistika rodo, kad žmonės namuose ne tik dirba, bet ir pramogauja. Lietuviai daugiau žiūri ne tik įprastą televiziją, bet ir išskirtinį HBO turinį, aktyviau nuomojasi filmus, o specialiai jauniesiems žiūrovams skirto „Vaikų kampelio“ turinys žiūrimas net pusantro karto ilgiau.

Ir nors vieši renginiai draudžiami, tai neužkirto kelio šiųmetiniam „Kino pavasariui“: virtualiai startavęs, jis sutraukė minias žiūrovų prie TV ekranų. Tarp populiariausių „Kino pavasario“ filmų „Telia“ išmaniojoje televizijoje – šių metų „Oskarus“ susišlavęs „Parazitas“, „Proksima“, „Kristaus kūnas“, „Tiesa“ ir kiti.

Žiūri apokaliptinius filmus ir serialus

„Įdomu ir kiek netikėta, kad pastarąją savaitę labiausiai išaugo apokaliptinių filmų peržiūrų skaičius. Tarp jų – „Pasaulinis karas Z“, „Aš esu legenda“, „28 dienos po“. Tačiau užvis didžiausio populiarumo sulaukė 2011-ųjų juosta „Užkratas“ apie visame pasaulyje netikėtai išplitusį pavojingą virusą – šis filmas visos savaitės žiūrimiausių „Telia“ videonuomos filmų sąraše užėmė trečią vietą“, – pastebi „Telia TV“ produkto vadovė Eglė Zaikauskienė.

Kiti laisvą laiką naudoja serialams. Antai HBO paslaugoje žmonės pradeda nuo pirmosios serijos žiūrėti serialą „Sostų karai“, taip pat populiarūs serialai „Svetimas“, „Černobylis“, „Jekaterina didžioji“. Tikimasi, kad didelio populiarumo sulauks ir neseniai pasirodęs naujas HBO serialo „Vakarų pasaulis“ sezonas.

Naujienų laukiama ir daugiau. Artimiausiu metu „Telia TV“ videonuomą papildys speciali „Kino pavasario“ mokslo populiarinimo filmų programa „Eureka“, taip pat lietuviškas filmas „Importinis jaunikis“, o režisierius Andrius Lekavičius visiems „Telia TV“ žiūrovams dovanoja filmą „Mes už... Lietuvą!“ – jį nemokamai galėsite žiūrėti iki pat mėnesio pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų