Pirmasis aplink Mėnulį apskristi ketinantis kosmoso turistas ieško pakeleivės

Vienas Japonijos milijardierius paskelbė reklaminį skelbimą, jog ieško merginos, sutiksiančios kartu su juo apskristi Mėnulį bendrovės „SpaceX“ raketa.
Yusaku Maezawa
Yusaku Maezawa / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Verslininkas Yusaku Maezawa, neseniai pranešęs, kad išsiskyrė su viena japonų aktore, norėtų sulaukti atsiliepimo iš „20 metų ar vyresnės santykių nepalaikančios moters“, norinčios visokeriopai mėgautis gyvenimu.

Viena internetinė televizija pasinaudojo proga paversti šias poros paieškas savo šou.

Ekscentriško būdo Y.Maezawa sakė sutikęs su šiuo sumanymu, nes būdamas vidutinio amžiaus jaučiasi vienišas.

„Iki šiol gyvenau būtent taip, kaip norėjau“, – aiškino Y.Maezawa, su dviem moterimis turintis tris vaikus.

„Dabar man 44-eri. Mane pradedant užvaldyti vienišumo ir tuštumo pojūčiams, yra vienas dalykas, apie kurį galvoju: toliau mylėti vieną moterį“, – sakoma skelbime.

Y.Maezawa taip pat ieško poros per „Twitter“, kur paskelbė žinutę: „Kodėl jums netapus „pirmąja moterimi“, nukeliavusia į Mėnulį?“

Pageidaujančios gali registruotis iki sausio 17 dienos. Verslininkas žada galutinai pasirinkti iki kovo pabaigos, po pasimatymų su kai kuriomis pretendentėmis.

Y.Maezawa, anksčiau vadovavęs internetinei mados bendrovei „Zozo“, kurią jis pernai pardavė amerikiečių kompanijai „Yahoo!“, garsėja kaip brangių meno kūrinių kolekcininkas.

Planuojama, kad jis nuskris iki Mėnulio 2023 metais arba vėliau kaip pirmasis privatus keleivis per kelionę, organizuojamą verslo magnato Elon Musko bendrovės „SpaceX“.

Y.Maezawa taip pat planuoja į šią kelionę pasiimti keletą menininkų. Numatoma, kad „SpaceX“ erdvėlaivis tik apskrietų Mėnulį, bet ant jo nenusileistų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis