„PlayStation 4“ architektui Markui Cerny žaidėjų būgštavimai nėra naujiena.
„Siekėme dešimt kartų didesnės spartos nei „PlayStation 3“, nes jautėme, kad tiek jos prireiks naujiems žaidimams, idant jie sugebėtų išsiskirti iš kitų“, – duodamas interviu puslapiui „Polygon“ pasakojo M.Cerny.
„Kai žaidimų kūrėjams siūlėme įvairius techninės įrangos variantus, aš kalbėjau apie tai, ką vadinu „Akihabara testu“. Akihabara yra toks elektronikos rajonas Tokijuje, kuriame galima įsigyti praktiškai viską, kas tik jungiasi į rozetę. Žinojau, kad kažkada tenai kokiame nors kelkraštyje viena šalia kitos bus padėtos „PlayStation 3“ ir „PlayStation 4“ konsolės, ir jose galbūt netgi suksis tas pats žaidimas. „PlayStation 4“ turi būti pakankamai galinga, kad pamatę ją praeiviai ištartų: „Oho, aš noriu štai šitos!“ Galite tikėti, galite netikėti, bet „PlayStation 3“ starto metu prisiklausiau daugybės šnekų, esą konsolės grafika neypatingai skiriasi nuo „PlayStation 2“. Manau, tai parodo, kokie dideli žmonių lūkesčiai, ir kad startiniai žaidimai neišnaudoja visų techninių galimybių“, – kalbėjo M.Cerny.
Jis mano, kad dabar kūrėjai „PlayStation 4“ išteklius naudoja neekonomiškai ir kad tikrasis konsolės techninis potencialas bus išnaudotas tik tada, kai kūrėjai, norėdami ir toliau tobulinti grafiką, nebeturės kito pasirinkimo.
„Tai pagerinta asmeninio kompiuterio architektūra, taigi konsolę galima naudoti kaip kompiuterį su viena bendra atmintimi, – apie „PlayStation 4“ šnekėjo M.Cerny. – Daugelis startinių žaidimų tuo naudojasi. Jei tik siekiama, kad žaidimas veiktų norimu greičiu, tą galima įgyvendinti labai, labai greitai. Bet tokiu atveju, neišnaudojamos visos modifikacijos, kurias atlikome grafikos procesoriui. Man atrodo, kad tų modifikacijų teikiamomis galimybėmis, kalbant apie grafikos kokybę ir žaidimo pasaulių interaktyvumą, bus imta naudotis tik, sakykime, trečiais ar ketvirtais konsolės gyvavimo metais.“