Konsultacijų bendrovės „Strategy Analytics“ duomenys parodė, kad telefonų siuntos išaugo 2 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais, ir sudarė 366 mln. vienetų – tai pirmasis pakilimas nuo 2017 metų trečiojo ketvirčio.
Pietų Korėjoje įsikūrusi „Samsung“ pagal pardavimus išliko pirmoje vietoje, o Kinijos gamintoja „Huawei“, nepaisant JAV sankcijų, užėmė antrąją vietą, aplenkdama trečioje vietoje likusią „Apple“, pranešė tyrimų bendrovė.
„Pasaulyje išmaniųjų telefonų paklausa atsigauna dėl stiprios kainų konkurencijos tarp pardavėjų ir dėl naujovių, tokių kaip didesni ekranai ir 5G ryšys“, – teigė bendrovės analitikė Linda Sui.
„Samsung“ išlaikė lyderės pozicijas rinkoje padidindama pardavimus 8 proc. per ketvirtį iki 78 mln. vienetų, kas sudarė 21,3 proc. rinkos dalį.
Didžiausią staigmeną pateikė „Huawei“, pardavusi 29 proc. daugiau telefonų – 66 mln. vienetų. Tai sudarė 18,2 proc. rinkos dalį, nepaisant Vašingtono įvestų sankcijų, kurios gali apsunkinti pagrindinių technologijų ir komponentų įsigijimą.
Kinijos įmonė, rugsėjį išleidusi naują aukščiausios klasės išmanųjį telefoną be populiariųjų „Google“ programų, pardavimus padidino savo namų rinkoje, praneša „Strategy Analytics“.
Pasak bendrovės, „Huawei“ pardavimai iš esmės didėjo vidaus rinkoje.
Ataskaitoje teigiama, kad „Apple iPhone“ pardavimai sumažėjo 3 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais, iki 45,6 mln. vienetų, ir tai sudarė 12,4 proc. rinkos dalį.
Trečiadienį ketvirčio rezultatus pristačiusi „Apple“ neatskleidė, kiek buvo parduota telefonų „iPhone“, tačiau teigė, kad pajamos iš „iPhone“ sumažėjo 9 procentais.
„Nepaisant nedidelio nuosmukio, tai iš tikrųjų buvo geriausias „Apple“ pardavimų augimo rodiklis nuo praėjusių metų“, – teigė analitikas Woody Oh.
„Manome, kad „Apple“ pardavimai stabilizuojasi dėl pigesnių „iPhone 11“ kainų ir sveikesnės paklausos Azijoje ir JAV“, – pridūrė analitikas.
Tyrimas parodė, kad Kinijoje įsikūrusi „Xiaomi“ išlaikė ketvirtąją vietą su 9 proc. rinkos dalimi. Jai ant kulnų lipo kita Kinijos įmonė, „Oppo“, atsiriekusi 8 proc. rinkos dalį.
Pasak ataskaitos, kiti neįvardyti pardavėjai užėmė likusius 31 proc. rinkos.