Trečiadienio vakare internete paskelbtame vaizdo įrašo atnaujinime vadovas Fredas Voccola atsiprašė savo klientų, pavadindamas sprendimą atidėti serverių įjungimą vienu sunkiausiu jo karjeroje.
„Labai apgailestauju ir nenoriu, kad kas nors manytų, kad mes į tai nežiūrime rimtai“, – kalbėjo F.Voccola.
„Kaseya“ pašalino atakos metu atskleistus pažeidžiamumus, tačiau nusprendė skirti daugiau laiko, kad būtų įdiegti papildomi apsaugos sluoksniai, paaiškino jis. Majamyje įsikūrusi bendrovė pareiškė esanti įsitikinusi, kad sekmadienį serveriai bus įjungti.
15min primena, kad po įvykdytos kibernetinės atakos, užpuolikai pareikalavo 70 mln. išpirkos bitkoinais.
Pasak F.Voccolos, bendrovė pasitelks pandemijos metu įdiegtą finansinės pagalbos modelį, kuris šį kartą bus skirtas padėti įmonėms, nukentėjusioms dėl kibernetinės atakos.
Precedento neturintis išpuolis, dėl kurio „Kaseya“ liepos 2 dieną uždarė debesų kompiuterijos sistemą, paveikė apytiksliai 1 500 įmonių.
Nors „Kaseya“ yra mažai žinoma visuomenei, analitikai teigia, kad tai buvo kruopščiai pasirinktas taikinys, nes jos programine įranga naudojasi tūkstančiai įmonių, taigi įsilaužėliai galėjo vienu smūgiu paralyžiuoti didžiulio skaičiaus įmonių darbą.