Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po metų išmaniaisiais telefonais naudosis 1,78 mln. lietuvių: ar šalies verslas spėja su rinkos poreikiais?

3,8 mlrd. arba pusė visos planetos gyventojų – tiek išmaniųjų telefonų naudotojų, rinkos tyrimų bendrovės Statista.com skaičiavimu, 2020-aisiais yra pasaulyje. Analitikai prognozuoja ir augimą Lietuvai: 2022-iasiais per mėnesį mūsų šalyje bus 1,78 mln. aktyvių mobiliųjų įrenginių vartotojų – virš 40 proc. daugiau nei 2015-aisiais. Todėl sėkmingas mobiliųjų aplikacijų įdarbinimas verslui yra gyvybiškai svarbus – tik inovacijos bei technologijų raida gali užtikrinti lyderystę rinkoje.
„Pigu.lt“ programėlė
„Pigu.lt“ programėlė / Partnerio nuotr.

Ne veltui, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovo Ernesto Kačerausko teigimu, e. prekybininkas pasirinko „mobile first“ (liet. prioritetas – mobilieji) strategiją, programėlės naudotojams pasiūlęs ir unikalių funkcijų, ir didesnį prieinamumą.

Nuolatinio tobulinimo svarba

Sukūrusi išmaniąją aplikaciją, e. parduotuvė „Pigu.lt“ nusprendė sutelkti dėmesį į jos patrauklumą ir naudojimo greitį. Pasak E. Kačerausko, produktas turėjo neblaškyti vartotojų dėmesio bei veikti sparčiau nei mobilioji svetainės versija.

Partnerio nuotr./Ernestas Kačerauskas
Partnerio nuotr./Ernestas Kačerauskas

„Siekiame, jog nepriklausomai nuo naudojamo įrenginio ar aplinkos, apsipirkti būtų paprasta, naviguoti – intuityvu. Todėl svetainė, mobili jos versija ir išmanioji programėlė yra paremtos identiškais principais. Tačiau aplikacija turi ir unikalių funkcijų. Remdamiesi naujausiomis UX analizėmis, įžvalgomis bei tendencijomis, įdiegėme prekių paiešką balsu – klaviatūra dabar net nebūtina“, – sako E. Kačerauskas.

Pašnekovas priduria: pasitelkdamas vadinamąjį A arba B varianto pasirinkimo testavimą, e. prekybininkas nuolat išbando funkcionalumo galimybes, įvertina, kokią galutinę versiją palikti naudotojams: „Siekiame tapti patogiausia vieta apsipirkti internete, todėl nesustodami tobuliname prekių paiešką. Mūsų nuomone, verslas, norėdamas ne tik išlikti įtemptoje konkurencinėje kovoje, bet ir lyderiauti, privalo tobulėti nuolat“.

Partnerio nuotr./„Pigu.lt“ programėlė
Partnerio nuotr./„Pigu.lt“ programėlė

Lankstumo poreikį diktuoja rinka

Prekių paieška balsu, galimybė sukti laimės ratą, siekiant gauti nuolaidą, išskiria aplikaciją iš kitų e. prekybininko naudojamų platformų. Taip pat čia yra įdiegta automatinių pranešimų funkcija (angl. push notifications), kuri, anot E. Kačerausko, ypač mėgstama akcijų medžiotojų.

„Visą savo dėmesį pirmiausia sutelkėme į pirkimo proceso optimizaciją, prekių kategorijų pateikimą. E. prekyboje itin svarbu užtikrinti, kad būtų patogu ieškoti prekių, o radus – lengvai valdytųsi tolimesnis apsipirkimo procesas. Būtina suteikti gerą patirtį jau pirmojo apsipirkimo metu, kad klientas sugrįžtų. Na o vis gausėjant pirmą kartą apsiperkančiųjų skaičiui, siekiame būti kuo arčiau tokių klientų, tad natūralu, kad žengiame ir į alternatyvias mobiliąsias sistemas“, – teigia „Pigu.lt“ atstovas.

Taip „Pigu.lt“ prekybos centro internete aplikacija atsidūrė tik „Huawei“ įrenginiams skirtoje platformoje „AppGallery“, o partnerystę su technologijų gamintoju E. Kačerauskas vadina gera patirtimi: „Džiaugėmės savo sprendimu, nes aplikacijos pasiekiamumas tik padidėjo, programėlės naudotojų skaičius išauginęs tūkstančiais“.

Savo ruožtu „Huawei Mobile Services“ verslo plėtros vadovas Voicechas Orševskis antrina – „AppGallery“ potencialas sparčiai vystosi, kadangi platforma kas mėnesį naudojasi beveik pusė milijardo aktyvių naudotojų visame pasaulyje.

„Projektuodami šią galeriją pasirūpinome sparčia aplikacijų integracija ir greita naudos grąža. Visa tai mums leido pasiekti padarytas didelis įdirbis ir aplikacijų kūrėjų bei savininkų poreikių analizavimas. Rinka reikalauja itin lengvos programėlių optimizacijos ir pritaikymo, o tai yra mūsų praktinės patirties laukas“, – komentuoja V. Orševskis.

Partnerio nuotr./„AppGallery“
Partnerio nuotr./„AppGallery“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų