Ne veltui, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovo Ernesto Kačerausko teigimu, e. prekybininkas pasirinko „mobile first“ (liet. prioritetas – mobilieji) strategiją, programėlės naudotojams pasiūlęs ir unikalių funkcijų, ir didesnį prieinamumą.
Nuolatinio tobulinimo svarba
Sukūrusi išmaniąją aplikaciją, e. parduotuvė „Pigu.lt“ nusprendė sutelkti dėmesį į jos patrauklumą ir naudojimo greitį. Pasak E. Kačerausko, produktas turėjo neblaškyti vartotojų dėmesio bei veikti sparčiau nei mobilioji svetainės versija.
„Siekiame, jog nepriklausomai nuo naudojamo įrenginio ar aplinkos, apsipirkti būtų paprasta, naviguoti – intuityvu. Todėl svetainė, mobili jos versija ir išmanioji programėlė yra paremtos identiškais principais. Tačiau aplikacija turi ir unikalių funkcijų. Remdamiesi naujausiomis UX analizėmis, įžvalgomis bei tendencijomis, įdiegėme prekių paiešką balsu – klaviatūra dabar net nebūtina“, – sako E. Kačerauskas.
Pašnekovas priduria: pasitelkdamas vadinamąjį A arba B varianto pasirinkimo testavimą, e. prekybininkas nuolat išbando funkcionalumo galimybes, įvertina, kokią galutinę versiją palikti naudotojams: „Siekiame tapti patogiausia vieta apsipirkti internete, todėl nesustodami tobuliname prekių paiešką. Mūsų nuomone, verslas, norėdamas ne tik išlikti įtemptoje konkurencinėje kovoje, bet ir lyderiauti, privalo tobulėti nuolat“.
Lankstumo poreikį diktuoja rinka
Prekių paieška balsu, galimybė sukti laimės ratą, siekiant gauti nuolaidą, išskiria aplikaciją iš kitų e. prekybininko naudojamų platformų. Taip pat čia yra įdiegta automatinių pranešimų funkcija (angl. push notifications), kuri, anot E. Kačerausko, ypač mėgstama akcijų medžiotojų.
„Visą savo dėmesį pirmiausia sutelkėme į pirkimo proceso optimizaciją, prekių kategorijų pateikimą. E. prekyboje itin svarbu užtikrinti, kad būtų patogu ieškoti prekių, o radus – lengvai valdytųsi tolimesnis apsipirkimo procesas. Būtina suteikti gerą patirtį jau pirmojo apsipirkimo metu, kad klientas sugrįžtų. Na o vis gausėjant pirmą kartą apsiperkančiųjų skaičiui, siekiame būti kuo arčiau tokių klientų, tad natūralu, kad žengiame ir į alternatyvias mobiliąsias sistemas“, – teigia „Pigu.lt“ atstovas.
Taip „Pigu.lt“ prekybos centro internete aplikacija atsidūrė tik „Huawei“ įrenginiams skirtoje platformoje „AppGallery“, o partnerystę su technologijų gamintoju E. Kačerauskas vadina gera patirtimi: „Džiaugėmės savo sprendimu, nes aplikacijos pasiekiamumas tik padidėjo, programėlės naudotojų skaičius išauginęs tūkstančiais“.
Savo ruožtu „Huawei Mobile Services“ verslo plėtros vadovas Voicechas Orševskis antrina – „AppGallery“ potencialas sparčiai vystosi, kadangi platforma kas mėnesį naudojasi beveik pusė milijardo aktyvių naudotojų visame pasaulyje.
„Projektuodami šią galeriją pasirūpinome sparčia aplikacijų integracija ir greita naudos grąža. Visa tai mums leido pasiekti padarytas didelis įdirbis ir aplikacijų kūrėjų bei savininkų poreikių analizavimas. Rinka reikalauja itin lengvos programėlių optimizacijos ir pritaikymo, o tai yra mūsų praktinės patirties laukas“, – komentuoja V. Orševskis.